سرویس: اجتماعی 09:50 - چهارشنبه 14 اسفند 1398

کشف 3 میلیون دستکش، ماسک و دیگر اقلام احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط فعلی در جامعه مدافعان امنیت با همه وجود و تمام ظرفیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آماده خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: نیروی انتظامی طرح ویژه‌ای برای مقابله با محتکران اقلام بهداشتی و ضد عفونی‌کننده اجرایی کرده و توفیقات خوبی نیز به دست آمده است و این طرح تا عادی شدن شرایط تداوم دارد.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان به خدمات ویژه جامعه پزشکی و کادر درمان که این روزها مجاهدانه در عرصه حضور دارند اشاره کرد و افزود: از جامعه پزشکی، درمانی و پرستاری که به مردم خدمت می‌کنند باید تشکر ویژه شود و بدانید مدافعان امنیت با تمام وجود در کنار مدافعان سلامت ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون 3 میلیون دستکش‌های بهداشتی،ماسک و دیگر اقلام مرتبط کشف و 15 نفر دستگیر و 2 مکان که اقدام به انبار لوازم بهداشتی می‌کردند نیز پلمپ شده‌اند.

معصوم‌بیگی تاکید کرد: دستگاه قضائی در اجرای این طرح حمایت‌های ویژه‌ای از پلیس می‌کند ؛ضمنا اینکه تعزیزات و صمت همراهی بسیار خوبی دارند که جای تشکر دارد و امید است با همکاری مردم و دیگر دستگاه‌های مرتبط بار دیگر بتوانیم خدمتی به مردم کشورمان ارائه دهیم و ناجا در این ماموریت نیز تا آخر حضور دارد.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: کسانی که در فضای مجازی باعث تشویش افکار عمومی می‌شوند و برای مردم استرس و اضطراب ایجاد می‌کنند نیز توسط پلیس فتا شناسایی و با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:برای 25 مدیر کانال های اجتماعی در فضای مجازی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کردند پرونده تشکیل و به مراجع قضائی فرستاده شدند، همچنین به مدیر 35 کانال که شایعاتی انتشار می دادند نیز تذکر جدی داده شد.

معصوم‌بیگی  با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان داشت: در دوران دفاع مقدس هنگامی که رزمندگان در معرض حمله شیمیایی و میکروبی دشمن قرار می‌گرفتند با ایثار و از خودگذشتگی ماسک و تجهیزاتی را که در اختیار داشتند در اختیار هم‌رزمانشان قرار می‌دادند ، زیبنده نیست که عده‌ای سودجو و منفعت‌طلب در حال حاضر با احتکار ماسک و اقلام بهداشتی به سلامت مردم لطمه بزنند.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص طرح مراجعه ماموران اداره بهداشت به منازل مردم خاطر نشان کرد: این طرح ساز و کار خاصی خواهد داشت و اجرای آن توسط مراجع رسمی اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت و پس از اعلام رسمی و فقط برای افرادی که نیاز به حمایت‌های پیشگیرانه دارند و دارای سابقه بیماری خاص هستند انجام خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از عموم مردم که توصیه‌های بهداشتی اعلام شده توسط مسؤولان مربوطه را رعایت می‌کنند افزود: مردم عزیز لازم است هوشیار باشند و اگر افراد مشکوکی با عنوان مامور اداره بهداشت به منازل آن‌ها مراجعه کردند حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

معصوم‌بیگی در پایان تاکید کرد: محتکران اقلام بهداشتی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا بدانند که کار آنها یک کار غیر انسانی است و پلیس برخوردی قاطع و قانونی با آنها خواهد داشت و اجازه فعالیت به آنها هرگز داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.