سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 07:46 - چهارشنبه 14 اسفند 1398

آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند

رئیس اتحادیه آرایشگران اصفهان گفت: آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند و باید تمام وسایل خود را ضدعفونی کنند، بازرس‌های اتحادیه در کنار سایر مجموعه‌ها در حال رصد این اقدامات هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ اصغر شجره‌طیبه در خصوص وضعیت آرایشگری‌ها پس از شیوع ویروس کرونا در اصفهان اظهار داشت: هنوز دستوری مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌ها به ما ابلاغ نشده، اگر صلاحدید مسئولان بهداشت استان این باشد حتماً انجام می‌دهیم.

رئیس اتحادیه آرایشگران اصفهان افزود: البته به دلیل نگرانی از شیوع بیماری در حال حاضر مشتری بسیاری از آرایشگاه‌ها روزانه به یک یا دو نفر بیشتر نمی‌رسد؛ با وجود این اقداماتی را انجام داده‌ایم تا آرایشگری‌ها بتوانند در آستان عید باز باشند تا مشکلات معیشتی کمتری برایشان ایجاد شود و از طرفی سلامت مردم هم به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: با اتاق اصناف نامه‌نگاری صورت گرفته و پیگیر لوازم بهداشتی از جمله ماسک و دستکش هستیم؛ توصیه اکید داشته‌ایم، از اقلام یک بار مصرف یا شخصی برای هر مراجعه‌کننده استفاده شود.

شجره‌طیبه اضافه کرد: آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند و باید تمام وسایل خود را ضدعفونی کنند، بازرس‌های اتحادیه در کنار سایر مجموعه‌ها در حال رصد این اقدامات هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۴۰۰ آرایشگری در شهر اصفهان مجوز فعالیت دارند و مجوز حدود ۴۰۰ آرایشگری هم در دست اقدام است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.