سرویس: اجتماعی 09:56 - چهارشنبه 14 اسفند 1398

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری اصفهان:

مشکل کمبود الکل در اصفهان تا دو روز دیگر رفع می شود

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری اصفهان گفت: مشکل کمبود الکل در اصفهان تا دو روز دیگر رفع می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدحسن قاضی عسگر با اشاره به برگزاری جلسه ای با فعالان تولید الکل، ژل و محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده اظهار داشت: استان اصفهان با دو کارخانه مهم الکل سازی و استفاده از ظرفیت صنایع دفاع زرین شهر تا چند روز آینده نیاز الکل و مواد ضدعفونی کننده استان اصفهان را رفع خواهد کرد و پس از اشباع بازار استان درصدد صادرات این محصول خواهیم بود.

وی افزود: توزیع نامناسب محصول الکل و مشکلات تجهیزاتی واحدهای تولیدکننده از مسائل مطرح شده بود که با مدیریت صحیح و جلوگیری از مصرف غیرضروری از الکل در بخش های دیگر، مشکلات این حوزه حل شد.

ه ۳۷.۵ تن الکل برای مصرف درون استان اصفهان در نظر گرفته شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان داشت: روزانه ۳۷.۵ تن الکل برای مصرف درون استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با رفع مشکلات واحدهای تولیدی از طریق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تا دو روز دیگر نیاز الکل برای تولیدکنندگان بهداشتی و ضدعفونی حل می شود و به نیاز مصرف کنندگان به مواد ضدعفونی کننده و الکل در پیشگیری از بیماری کرونا کووید ۱۹ پاسخ داده می شود.

قاضی عسگر  بیان داشت: مشکل کمبود محصولات بهداشتی و حفاظتی مانند الکل و مواد ضدعفونی کننده با افزایش شیفت کاری تولیدکنندگان این مواد و جلوگیری از مصارف غیرضروری برطرف می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.