سرویس: اجتماعی 10:53 - پنجشنبه 08 اسفند 1398

هیولای کرونا دستپخت؛

طرح و خواست دشمن و ترفند اهل لبخند با دشمن به اتکای غول رسانه ای اهریمن

رعایت بهداشت برای دفع خطر همیشه لازم بوده و هست و خواهد بود، توصیه های ایمنی و بهداشتی را همواره رعایت کنیم و با توکل بر خدا جامعه را در مسیر درست پیش ببریم.

به گزارش اصفهان شرق_ ولی الله عرب مختاری، از اول اسفند که اعلام شدکرونا امده و دانشگاه ها تعطیل و جشن و مراسم ها تعطیل و مدارس بلاتکلیف و…. چند نفر در استان اصفهان از کرونا فوت شده اند؟ طبق اخبار و اطلاعات رسمی هیچ. حتی یک نفر هم فوت نشده.
اما در این مدت چند نفر در اثر تصادف، به علت سرطان و بیماری ها و …. از دنیا رفته اند مطمئنا خیلی …

اما چرا کرونا که به قول مسوولان بهداشت و درمان و متخصصان شبیه یک سرماخوردگی ساده است و خیلی کم خطر تر از انفلولانزا این جوری ترس به جون مردم انداخته و کشور را به سوی تعطیلی و ورشکستگی پیش می بره ؟

جواب خیلی راحته. خواست دشمن، وادادگی مسوولان و غول رسانه ای پشت ان

اگر کرونا یک بلاست خب طبق روایات صدقه و دعا عامل رفع بلاست. بسم الله

عزیزان ترس و وادادگی را کنار بگذاریم و زندگی عادی خود را در همه جای کشور ادامه دهیم.

رعایت بهداشت برای دفع خطر همیشه لازم بوده و هست و خواهد بود، توصیه های ایمنی و بهداشتی را همواره رعایت کنیم و با توکل بر خدا جامعه را در مسیر درست پیش ببریم.

یادمان باشد از قدیم گفته اند ترس برابر مرگ است مبادا در پی یک سرماخوردگی ساده که سالها بارها مبتلا شده و سالم شده ایم از ترس کرونا. مقهور شده و خود را در دامن مرگ بیندازیم و غزل خدا حافظی بخوانیم. بیایید خیلی راحت و ساده با رعایت نکات بهداشتی و دور کردن ترس و دلهره نقشه دشمن را نقش بر اب کنیم. شاید برخی بگویند چرا همه چیز را به دشمن نسبت می دهید.. یک سوال ابراز خوشحالی مقامات امریکایی از ابتلای مردم چین به این بیماری و انتشار خبر ورود کرونا به ایران و حتی اروپا نشانه چیست؟

ایا این یک جنگ بهداشتی روانی علیه دیگر کشورها از طرف شیطان بزرگ نیست. برخی عقیده دارند که امریکا عامل انتشار این ویروس با طراحی شیوه هراس افکنی در جوامع مختلف با هدف ایجاد رکود و جو روانی و نا امنی به منظور شکست رقبای خود در حوزه های مختلف اقتصادی.

سیاسی، امنیتی، نظامی و…. است و پس از فراگیر شدن این ویروس در کشورهای مختلف خود راه درمان و واکسن مقابله با کرونا را عرضه و سود کلانی به جیب می زند و اقتصاد رو به افولش را تا حدودی سامان می دهد…. دشمن دشمن است و برای رسیدن به هدف دوست و دشمن هم نمی شناسد. بی خود نشان لقب شیطان بزرگ را دریافت نکرده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.