اصفهان شرق

لوکس ترین هتل های دبی/ جزییات

کدخبر: 194814
1398/12/08 در ساعت 08:20

به گزارش اصفهان شرق، از آنجایی که شهر نوپا دبی از هر نظر بهترین و لوکس ترین ها را برای مسافران و شهروندان ارائه می دهد. با اطمینان می توان گفت تمامی هتل های شهر نیز بسیار با کیفیت در حال ارائه خدمات می باشند.

اما در این میان برخی هتل ها وجود دارند که با ویزگی های خاص و منحصر به فرد، اقامتی رویایی و لوکس را در اختیار مسافران خاص قرار می دهند. قبل از رزرو هتل  دبی بیایید با 4 مورد از بهترین های آن ها آشنا شویم. البته در این شهر هتل های لوکس بی شماری وجود دارد.

هتل فور سیزن ریزورت دبی

یکی از بهترین هتل های دبی هتل 5 ستاره و لاکچری فور سیزن، در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی می باشد. این هتل با 268 اتاق در سال 2014 ساخته و به بهره برداری رسید.

این هتل از هر جهت بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می دهد و با دیگر ویژگی های خود، تجربه لوکس ترین و در عین حال راحت ترین اقامت دبی را برایشان فراهم خواهد کرد.

هتل فور سیزن دارای مرکز خرید 24 ساعته، 2 استخر روباز و آبشاری مصنوعی، 2 زمین تنیس، تجهیزات ورزشی همچون تنیس، غواصی، ماهیگیری، قایق رانی و … می باشد.

می توانید بلیط هواپیما دبی را کمی ارزان تر خریداری کنید، در عوض هزینه بیشتری برای هتل بپردازید و اقامتی لوکس را در شهری خاص و لوکس تجربه کنید.

هتل برج العرب جمیرا

دبی یکی از شگفتی های دبی می باشد که 321 متر ارتفاع دارد و لوکس ترین هتل این شهر در خود جای داده است. ساخت این برج 6 سال به طول انجامید و در نهایت در سال 1999 میلادی به بهره برداری رسید.

این هتل تنها دارای 202 تخت می باشد و کوچکترین اتاق آن حدوداً 169 متر و بزرگترین اتاق بیش از 700 متر می باشد. در حدود 125 متر ارتفاع این ساختمان مربوط به نما و رستوران های آن می باشد و تنها 196 متر آن قابل سکونت می باشد.

هتل وان اند اونلی رویال میریج

اتاق های این هتل لوکس در سه تایپ عربی، قصر و اقامتگاه هایی با مرکز اسپا ساخته شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ر کنار تمامی امکانات عمومی و خاص هتل توجه مسافران خاص بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

هتل وا اند اونلی  سرگرمی های متعددی را برای مسافران تدارک دیده و در کنار آن برا افرادی که به دنبال اقامتی ارام می باشند، آرامبخش ترین محیط را فراهم کرده است.

فراموش نکنید که همانطور که گفته شد تمامی هتل های دبی همانند تمامی ایرلاین های این شهر از استاندارد بالایی برخوردار هستند. تفاوت هتل های معرفی شده با دیگر هتل های دبی تنها این می باشد که این هتل های لوکس دارای ویژگی های بسیار استثنایی تر می باشند.

هتل سوفیتل د پالم ریزورت اند اسپا

آخرین هتل لوکسی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، هتل 5 ستاره سوفیتل دور از هیاهو شهرواقع در پالم جمیرا می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای طراحی و لوازم خاص می باشد و تمامی خدمات به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران قرار می گیرد.

ویزگی های این هتل ها به اندازه ای خاص و تکمیل می باشد که شاید دیگر نیازی نباشد مسافران از هتل خارج شوند، به ویژه اگر این که اولین سفر آن ها به دبی نباشد. تنها لازم است یک بلیط هواپیما خریداری کنند و مابقی هزینه سفر را برای هتل بپردازند و سفری بسیار متفاوت را بگذرانند.