سرویس: اجتماعی 13:51 - چهارشنبه 07 اسفند 1398

تبلیغات از شما، انتشار از ما؛

بهترین منطقه برای رزرو هتل در نوروز 99/ جزییات

طبیعتا با فرا رسیدن نوروز همه به دنبال برنامه ای برای سفر هستند وآنتالیا یکی از بهترین گزینه های برای سفر نوروزی به حساب می آید. تعطیلات نوروز فرصت خوبی فراهم می کند تا بتوانید شهری که دوست دارید را با خیال راحت و بدون دغدغه کم بودن زمان ببینید.

به گزارش اصفهان شرق، طبیعتا با فرا رسیدن نوروز همه به دنبال برنامه ای برای سفر هستند وآنتالیا یکی از بهترین گزینه های برای سفر نوروزی به حساب می آید. تعطیلات نوروز فرصت خوبی فراهم می کند تا بتوانید شهری که دوست دارید را با خیال راحت و بدون دغدغه کم بودن زمان ببینید. ترکیه به دلیل شهرهای متنوع گردشگری اش تقریبا در رده اول انتخاب های نوروز قرار می گید وه کدام از شهرهایش با توجه به ویژگی هایی که دارند از نظر محبوبیت بین گردشگران جایگاه های متفاوتی دارند. معمولا استانبول، آنتالیا و کوش آداسی از پربازدید ترین شهرها در نوروز هستند. استانبول نسبتا شهر شلوغ تری است و مراکز خرید ارزان تری دارد. در حالی که شهر کوش آداسی تقریبا مهم ترین جاذبه اش سواحلش هستند و تقریبا هیچ شباهتی به استانبول ندارد اما آنتالیا هر دو ویژگی را با هم دارد. یعنی هم از نظر ساحلی بودن و داشتن سواحل و هتل های زیبا، شهر بسیار خوبی است و هم این که مراکز خرید و جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوعی دارد. در واقع کسانی که هر دوی این ها را می خواهند با انتخاب تور آنتالیا نوروز 99 سال پیش رو را با سفری لذت بخش شروع کنند. طبیعتا حجم استقبال از این تور نیز نسبت به سایر تورها بیشتر است و زودتر از بقیه نیز به فروش می رسد. این موضوع باعث می شود تا زمان کمتری برای انتخاب و خرید تور داشته باشید. از طرفی اگر اطلاعات کاملی از تورها و پکیج های آن ها نداشته باشید قطعا نمی توانید هزینه های سفرتان را به درستی مدیریت کنید. بنابراین پیشنهاد می کنم قبل از هر چیزی به آژانس های مرجع در این زمینه سری بزنید. آژانس های مرجع مانند سلام پرواز در واقع آژانس هایی هستند که خودشان مجری مستقیم تور بوده و بدون واسطه پرواز و هتل را از شرکت های مربوطه رزرو می کنند. در حالی که سایر آژانس ها مجبورند به آژانس های مرجع و چارترکننده مراجعه کنند.

 

چطور سفری ارزان به آنتالیا داشته باشیم؟

اگر برای سفر نوروز آنتالیا را انتخاب کرده اید و تنها مشکل قیمت تور آنتالیا است باید یادآوری کنم راه کارهای متنوعی وجود دارد که می توان به کمک آن ها هزینه های سفر را تا حد زیادی تعدیل کرد. یکی از مهم ترین و اولین راه ها انتخاب آژانس گردشگری مطمئن است. قبل از هر چیزی باید بگویم فکر سفر بدون تور را از ذهنتان بیرون کنید چون نه تنها برای تان ارزان تر تمام نمی شود بلکه در شرایطی مانند نوروز احتمالا برای رزرو هتل و بلیت دچار مشکل خواهید شد. موضوع دیگر این است که تنوع در بین هتل های آنتالیا بسیار زیاد است و این تنوع هم شامل قیمت های متنوع می شود و هم شامل درجه کیفی های متفاوت. بنابراین با توجه به این که چه هتلی را انتخاب کنید باید به همان میزان نیز هزینه متفاوتی پرداخت کنید. طبیعتا هتل های پنج ستاره جزو گران ترین آن ها خواهد بود و به ترتیب هتل های چهار ستاره و سه ستاره ارزان تر هستند. شرایط برای بلیط هواپیما نیز به همین صورت است. یعنی اگر به سراغ پروازهای ایرانی بروید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و همین طور اگر صندلی های اکونومی را به جای صندلی های فرست کلاس و بیزنس کلاس انتخاب کنید؛ باز هم در هزینه های سفر حسابی صرفه جویی کرده اید.

 

منطقه لارا، بلک و کمر در آنتالیا

اغلب گردشگران آنتالیا را به هتل هایش می شناسند در حالی که این شهر یکی از دیدنی ترین شهرهای ترکیه است و جاذبه های طبیعی زیبایی را در خود جای داده است. اگر برای اولین بار می خواهید به آنتالیا بروید شاید اسم منطقه لارا را نشنیده باشید. این منطقه در 6 کیلومتری آنتالیا یکی از پر طرفدارترین سواحل شهر را دارد. بیشترین هتل های ساحلی شهر نیز در این منطقه قرار دارد. معروف بودن این منطقه جدای از زیبایی سواحلش مربوط به کافه رستوران ها و مراکز خریدش نیز می شود. البته لارا تنها منطقه معروف این شهر نیست. بلک و کمر از دیگر مناطق معروف شهر هستند که همگی سواحل دیدنی دارند. منطقه کمر در غرب آنتالیا قرار دارد و یکی از توریستی ترین مناطق شهر است. در این منطقه در کنار امکانات درجه یکی که وجود دارد؛ فرصت خوبی برای تفریحات آبی مانند غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی و … است. اگر اهل خرید هستید باید بدانید بهترین مراکز شهر در این منطقه قرار دارد. اسم منطقه بلک را کمتر کسی شنیده است و تقریبا چند سالی است که بین گردشگران شهرت پیدا کرده است. این منطقه فاصله زیادی با آنتالیا ندارد. به دلیل طبیعت زیبا و آب و هوای همیشه گرمش مخاطبان خاص خودش را دارد و در زمستان مسافران تور آنتالیا بیشتر این منطقه را انتخاب می کنند. همین طور تفریحاتی مانند گلف، فوتبال، رافتینگ در این منطقه بسیار طرفدار دارد. این مناطق آنتالیا بیشتر تفریحی به حساب می آیند و برای دیدن آثار تاریخی باید از شهر باستانی آسپندوس یا دروازه هادریان و حمام رومی بازدید کنید.

منبع خبر : سلام پرواز salamparvaz.com

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.