سرویس: اجتماعی 15:40 - سه شنبه 06 اسفند 1398

تبلیغات از شما، انتشار از ما؛

نکاتی در انتخاب رنگ و مش کار

رنگ و مش یکی از بارزترین خدمات آرایش و زیبایی است که اکثر خانم ها بابت انجام آن به سالن زیبایی مراجعه می کنند.

به گزارش اصفهان شرق، رنگ و مش یکی از بارزترین خدمات آرایش و زیبایی است که اکثر خانم ها بابت انجام آن به سالن زیبایی مراجعه می کنند. موها تاثیر بسزایی در زیبایی هر چه بیشتر چهره دارند؛ از این رو بهتر است در انتخاب رنگ و  مش کار خود نهایت دقت را به خرج دهید. در ادامه شما را با نکاتی که در انتخاب رنگ و مش کار خوب به کارتان می آیند، آشنا خواهیم کرد.

اولین نکته ای که باید در انتخاب متخصص رنگ مو به آن توجه داشته باشید، تسلط کامل وی بر جدیدترین تکنیک های روز دنیا می باشد. یک رنگ و مش کار حرفه ای باید به طور مرتب خود را بروز کند تا بتواند پاسخگوی تمام سلایق و علایق باشد. امروزه رنگ و مش کاران حرفه ای، دوره های تخصصی خود را نزد برترین اساتید دنیا در خارج از کشور می گذرانند.

پس از این که مطمئن شدید متخصص رنگ موی مورد نظرتان از دانش بالایی در حوزه کاری خود برخوردار است، باید از مرغوبیت مواد مورد استفاده وی اطمینان حاصل کنید. یک کارشناس رنگ و مش حرفه ای باید از پودر دکلره و رنگ موی مرغوب استفاده کند تا حتی در صورت به پایه روشن رساندن مو نیز هیچ گونه آسیبی به موها وارد نشود. همچنین، در مورد نحوه درمان موهای آسیب دیده با استفاده از اولاپلکس یا سایر مواد نیز آگاهی کامل داشته باشد. سلامت موهای مشتری باید اولویت یک رنگ و مش کار باشد.

رنگ و مش کار حرفه ای باید بتواند مشاوره های لازم در مورد انتخاب رنگ موی صحیح متناسب با چهره، رنگ پوست و رنگ چشم را به مراجعه کننده ارائه دهد. تمامی این موارد در کنار علاقه و سلیقه مشتری حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال، ممکن است شما رنگ مویی را مدنظر داشته باشید که پس از جلسه مشاوره مشخص شود هماهنگی چندانی با اجزای صورت تان ندارد. در این صورت تصمیم گیرنده شما هستید که با این اوصاف باز هم تمایلی به استفاده از آن رنگ مو دارید یا خیر؟

از جمله جدیدترین خدمات رنگ مو می توان به انواع لایت ها، آمبره و سامبره، بلیاژ، مش در هوای آزاد، انواع مش های فویلی و کلاهی، انواع رنگ موهای ژورنالی و فانتزی، انواع ترکیب رنگ جدید و … اشاره کرد. یک متخصص حرفه ای رنگ مو باید بتواند تمامی این تکنیک ها را پیاده سازی کند. همچنین در صورت نیاز، موهای شما را بدون استفاده از دکلره به پایه برساند یا رفله قرمزی و زردی موها را به خوبی برطرف نماید.

به طور کلی، کارشناس رنگ مو باید دارای قابلیت های جلب اعتماد مشتری، نظم کاری، خوش برخورد بودن، ارائه مشاوره مفید، رعایت بهداشت، رعایت اصول و قوانین، انصاف کاری و … باشد. به خاطر داشته باشید که آرایش موهای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین در انتخاب رنگ و مش کار به نکاتی که در بالا گفتیم، توجه کافی داشته باشید.

اگر به دنبال رنگ و مش کار حرفه ای در هر نقطه از شهر یا حتی کشور هستید، رژلب منبع خوبی برای شما محسوب می شود. لیست بزرگی از بهترین آرایشگاه های زنانه به همراه بهترین کارشناسان رنگ مو در وب سایت رژلب قرار دارد تا مشاوره و راهنمایی ارزنده ای به کاربران ارائه کند. رژلب این امکان را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده است که به مقایسه بهترین متخصصان رنگ مو پرداخته و از بین آن ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای این کار، کافیست وب سایت یا اینستاگرام رژلب که آدرس آن ها در پایین ذکر شده است را دنبال کنید.

 

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.