سرویس: غیر تولیدی 10:52 - یکشنبه 04 اسفند 1398

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای رسیدن به ایرانی «قوی» لحظه‌ای ساکن نخواهم بود

منتخب مردم اصفهان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ پس از پایان یافتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، 5 منتخب مردم اصفهان در این دوره از رقابت‌ها انتخاب شدند تا کار خود را در آینده‌ای نزدیک در یازدهمین دوره مجلس آغاز کنند.

«مهدی طغیانی» کاندیدای نیروهای مجمع نیروهای انقلاب که همراه هم‌گروهی‌های خود همه 5 کرسی نمایندگی اصفهان در مجلس در این دوره را کسب کردند، با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: مردم شریف اصفهان زیبا، اکنون که به اراده‌ی الهی و حسن نظر شما مردم دوست داشتنی، امانت نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی بر دوشم نهاده شده است، لازم دیدم تا به این وسیله سپاس و قدردانی خود را به واسطه حضور خود در پای صندوق‌های رای و اعتماد به اینجانب به عنوان وکیل خود، خدمت شما ابراز دارم.

منتخب مردم اصفهان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی آورده است: اصفهان شهری با تمدن بزرگ و غنی است که ظرفیت‌های فراون نشکفته و مشکلاتی حل نشده دارد، اصفهان شهر علما، صلحا و شهیدان گرانقدریست که وظیفه نمایندگی را بر دوش من سنگین‌تر می‌کند؛ من به عنوان یک معلم در سنگر دانشگاه، عزت، احترام و آرامش را به لطف خدا داشتم، اما زمانی فرا رسید که وظیفه‌ی خود دانستم که آنچه را تاکنون انقلاب اسلامی بر روی من سرمایه‌گذاری کرده است برای مردم شهر و کشورم هزینه کنم و این‌چنین شد که خود را در معرض نظر شریف شما قرار دادم  و شما این فرزند خود را لایق اعتماد یافتید.

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون به لطف خدا، گام را محکم و استوار برداشته‌ام و برای تعالی این کشور عزیز و اصفهان دوست‌داشتنی با هدف رسیدن به ایران قوی لحظه ای ساکن نخواهم بود، از تک‌تک شما بزرگواران استدعا دارم که مرا با خیرخواهی‌ها و دعاهای خود یاری کنید تا خداوند بر جسم و روحم برای خدمت به شما توان بخشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.