سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت ۱۱:۲۲ - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

غذاهایی که به جنگ چربی ها می روند!

لیست غذاهای چربی سوز را به طور خلاصه در این مطلب مشاهده می کنید ، حواستان باشد که حتما آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید و تا می توانید از آنها استفاده کنید و چربی ها را نابود کنید !

اگر در حال کاهش وزن هستید ، می خواهید چربی های بدنتان را آب کنید و یا مانع تجمع چربی ها شوید ، این جنگنده های طبیعی را بخورید و اجازه دهید تا کارشان راانجام دهند :

miveeeeee

۱- ماست یونانی : با مقادیر بالای پروتئین باعث می شود دیرتر احساس گرسنگی کنید
۲- دانه های کینوا (quinoa ) : دارای ۸ گرم پروتئین دیر جذب و ۵ گرم فیبر در هر فنجان و مقادیر بالای آهن ، زینک ، سلنیوم و ویتامین E
3- دارچین : سطح قند خون را ثابت نگه میدارد و با القای حس شیرینی مانع خوردن کالری اضافی می شود
۴- فلفل تند : افزایش متابولیسم به دلیل داشتن کپساسین

 

5- گریپ فروت : ایجاد احساس سیری طولانی
۶- سیب و گلابی : سرشار از آب و فیبر
۷- هندوانه : با مقدار بالای آب و مواد مغذی و کالری کم ، معده را پر کرده و احساس سیری ایجاد می کند
۸- چای سبز: حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان کتچین که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد

 

9- تخم مرغ : با مقدار بالای پرو تئین ، مدت بیشتری سیر خواهید ماند
۱۰- انواع بری ها : سرشار از آب و فیبر ، ایجاد احساس سیری طولانی
۱۱- سبزیجات خام : سرشار از آب و با کالری پایین
۱۲- قهوه : افزایش متابولیسم

 

13- تبوله : فیبر  بالا
۱۴- سالاد : بدون سس مایونز ، با فیبر ، آب و مواد مغذی بالا و کالری پایین معده را پر نگه می دارد
۱۵- جو دوسر : فیبر بالا
۱۶- سوپ : با مقدار بالای آب احساس سیری ایجاد می کند

 

17- آجیل : سرشار از پروتئین ، فیبر و اسیدهای چرب MUFA
18- پاپ کورن بدون روغن: پر شدن معده و ایجاد حس سیری
۱۹- سرکه : با سوزاندن چربی ها
۲۰- شیر:پروتئین و مواد مغذی بالا

 

21- گوشت بدون چربی : پروتئین زمان بیشتری شما را سیر نگه می دارد .
۲۲- ماهی: پرو تئین همچنین به عضله سازی کمک می کند ، عضلات بیشتر مترادف با چربی سوزی بشتر است .
۲۳- لوبیا: سرشار از فیبر
۲۴- بیسکوییت گندم کامل: احساس سیری طولانی

منبع آی بانو

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.