سرویس: غیر تولیدی 10:21 - پنجشنبه 01 اسفند 1398

دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حضور پرشور مردم در انتخابات

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی آحاد جامعه را به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش اصفهان شرق، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی آحاد جامعه را به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها» (نساء: ۵۸)

پیشینه درخشان نظام اسلامی در گام اول انقلاب نشان داد حضور مردم عزیز در انتخابات قوت و استحکام اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را می‌افزاید و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود. براین اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملت عزیز ایران را به حضور فعال در جهادِ سیاسی انتخابات دعوت می‌کند. رجاء واثق داریم ملت شریف ایران در انتخابات پیش رو دوم اسفند ۱۳۹۸ به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی خواهند افزود. امروز کشور با برخی از مشکلات اقتصادی خاص مواجه است که با توجه به ظرفیت‌های داخلی قابل‌حل است.

شکل‌گیری یک مجلس قوی، طالب رونق اقتصادی و عدالت اجتماعی، زمینه را برای حل مشکلات فراهم می‌کند. در تعاملات بین‌المللی نیز یک مجلس مقتدر، پشتوانه دیپلماسی و سیاست خارجی عزتمند است و نخواهد گذاشت طرح‌های استعماری تحمیلی از سوی سازمان بین‌المللی زیر چتر نفوذ آمریکا وارد سیستم حکمرانی ما شود و همه این‌ها با حضور آگاهانه مردم در انتخاب نمایندگانی مؤمن، دارای روحیه جهادی و اعتقاد عمیق به اخلاق اسلامی و پیشرفت و عدالت تأمین خواهد شد.

توصیه اکید جامعه مدرسین به نامزدهای ارجمند و مردم، این است که در این جهاد سیاسی همواره ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند. به‌یقین با مجاهدت‌های منزّه و شایسته انتخاباتی، مشمول عنایت الهی خواهند بود و سرمایه اخلاقی، اجتماعی و سیاسی این ملت عزیز را بیش‌ازپیش افزایش خواهند داد. همچنین حضور پرشور و رای آگاهانه، پاسداشت خون شهیدان و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است و ان‌شاءالله همه مأجور هستند. «اِنَّ اللهَ مَعَ الَّذینَ اتَّقَوا وَالَّذینَ هُم مُحسِنون» (نحل: ۱۲۸)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.