سرویس: غیر تولیدی 09:13 - پنجشنبه 01 اسفند 1398

بیانیه شورای هیئات های مذهبی استان اصفهان در خصوص شرکت در انتخابات مجلس

شورای هیات های مذهبی استان اصفهان در خصوص شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اصفهان شرق، شورای هیات های مذهبی استان اصفهان در خصوص شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورای هیات های مذهبی استان اصفهان در خصوص شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مجلس در راس امور است. امام خمینی (ره)

دوم اسفندماه، بار دیگر مردم و کشور در معرض آزمونی دیگر و انتخابی سرنوشت ساز برای تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک مجدد به فرمان مقام معظم رهبری در ادامه حماسه ملی – سیاسی قرار گرفته اند.

ملت شریف ما باید بکوشد وکلایی را به مجلس بفرستند که در اندیشه ی گسترش اسلام عزیز و احیای ارزش ها و احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی (قدس سره) باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه ی کار خویش قرار دهند. از این رو در شناخت و انتخاب اصلح شاخص هایی چون تدین، تعهد، دلسوزی، استکبار ستیزی توجه و تعهد و التزام به هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم داری، امانتداری، صداقت، تخصص و … از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم به ویژه هیات های مذهبی به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رای تجلی یاس و نا امیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده وصف ناپذیر ملتی بزرگ است که همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم انقلاب بسوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند.

شورای هیات های مذهبی استان از آحاد مختلف مردم اصفهان به ویژه هیات های مذهبی دعوت می‌کند که همچون روزهای بزرگ تاریخ سرنوشت ساز انقلاب با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی با انتخاب نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند و به ندای مولا و مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای لبیک بگویند.

باشد که با شرکت پرشور در این انتخابات موجبات رضایت حضرت ولی عصر «ارواحنا لتراب مقدمه الفداء» را فراهم نمائیم.

شورای هیات های مذهبی استان اصفهان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.