سرویس: غیر تولیدی 07:40 - پنجشنبه 01 اسفند 1398

اشتیاق مردم برای حضور 290 قاسم سلیمانی در مجلس / حضور حداکثری در انتخابات، حماسه ای مانند تشییع سردار سلیمانی رقم می زند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: مردم با توجه به ویژگی های سردار سلیمانی در این مدت آشنا شدند و می خواهند 290 قاسم سلیمانی در مجلس حضور داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌ الاسلام رحمت ‌الله صادقی با بیان این که انتخابات امسال یک انتخابات ویژه نسبت به انتخابات های گذشته است، اظهار کرد: یازدهمین انتخابات مجلس، اولین انتخابات بعد از 40 سالگی انقلاب اسلامی و بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است که ملت ایران آن را رقم می زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: این انتخابات می تواند زمینه ای برای ایجاد دولت انقلابی و همچنین در تراز انقلاب اسلامی باشد؛ مردم با توجه به ویژگی های سردار سلیمانی در این مدت آشنا شدند و می خواهند 290 قاسم سلیمانی در مجلس حضور داشته باشد.

وی افزود: فردی شجاع، مردمدار، انقلابی، دلسوز مردم، ولایتمدار، داشتن مدیریت بحران، داشتن اقتدار در مقابل دشمنان اسلامی و ساده زیستی از جمله ویژگی هایی سردار سلیمانی است؛ مردم دوست دارند فردی که قرار است نماینده آن ها در مجلس شورای اسلامی باشد چنین صفاتی داشته باشد.

حجت‌ الاسلام صادقی با توضیح اینکه مردم این صفات را دوست دارند و همین دلیل عاشق حاج قاسم سلیمانی شدند و تشییع بی نظیر را رقم زدند، تصریح کرد: مجلس یازدهم باید مجلسی با ویژگی های سردار سلیمانی باشد.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، حماسه ای مانند تشییع سردار سلیمانی رقم می زند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.