سرویس: غیر تولیدی 14:20 - چهارشنبه 30 بهمن 1398

حضور در انتخابات موشکی است که به سوی استکبار شلیک می شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای به جای سوخت موشک، خود موشک را روانه استکبار جهانی خواهند کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در همایش فجر آفرینان فاطمی در اصفهان اظهار کرد: این ایام، ایام پر شور و شعفی است و همه مساجد و تکیه ها و چنین مکان هایی برای حضور مردم در پای صندوق های رای حال و هوای دیگری پیدا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای به جای سوخت موشک، خود موشک را روانه استکبار جهانی خواهند کرد؛ هر رای مردم خودش یک موشک است که به سمت دشمنان انقلاب اسلامی شلیک می شود.

وی افزود: این موشک که به دشمن پرتاب می شود باید هدفمند و نقطه زن باشد؛ اگر این موشک با بصیرت همراه نباشد این موشک به هدف خود نخورد، مجلس در تراز انقلاب اسلامی شکل نمی گیرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه امروز پرتویی از قوه قضاییه در تراز انقلاب است که باعث امید مردم می شود، گفت: مجلس یازدهم ویژگی های خاصی دارد، این مجلس بعد از چهل سالگی و بعد از بیانیه گام دوم است و در پیرو آن باید یک دولت انقلابی و شورای شهر انقلابی شکل  بگیرد و اگر این مجلس کارآمد نباشد دولت و شوراها نیز این گونه نخواهند بود.

وی با اشاره به این که مردم با حضور خود یک حماسه دیگر خلق می کنند، عنوان کرد: امروز دشمن تلاش می کند با هشتک من رای نمی دهم حضور مردم را کمرنگ کند اما در مقابل ان ها در عمل نشان می دهیم رای می دهیم و رای درست هم می دهیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.