سرویس: غیر تولیدی 15:59 - یکشنبه 27 بهمن 1398

رئیسی در کرمان:

پرونده شهادت سردار سلیمانی در سطح بین الملل در حال پیگیری است

رئیس قوه قضائیه از پیگیری قضائی پرونده شهادت سردار سلیمانی در سطح بین الملل خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بین المللی کرمان در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت به مردم سوگوار و شهید پرور کرمان اظهار کرد: امروز توفیق برای بنده و همکارانم است که در روزی که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سر افراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است، برای عرض تسلیت به کرمان بیایم؛ همچنین به مردم این خطه به دلیل پرورش چنین فرزندی تبریک می گویم که افتخاری برای مردم ایران و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: به برکت شرکت در مراسم اربعین شهید سر افراز سردار سلیمانی دیدار و نشستی با همکاران قضائی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه خواهیم داشت تا با مسائل و مشکلات همکارانمان در استان کرمان بیشتر آشنا شویم و در جریان سفر استانی بتوانیم با جمع همکاران ستادی نسبت به رفع مشکلات استان کرمان به برکت این حضور که به مناسبت شهادت شهید سلیمانی است گام برداریم.

رئیس قوه قضائیه گفت: نشستی با مسئولان عالی قضائی و مدیران عالی استان کرمان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان خواهیم داشت تا از نزدیک مسائل استان کرمان را بخشی در استان و بخشی در مرکز حل کنیم.

وی در خصوص شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نفرت عمومی مردم دنیا نسبت به آمریکا برانگیخته شده و توجه جهان نسبت به سلحشوری و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی که نماد مبارزه با تروریست در دنیاست، جلب شده است.

رئیسی عنوان کرد: امروز قیامتی به خاطر شهادت سردار سلیمانی برپا شده که نگاه‌ها و دل‌ها به برکت خون مطهر شهید سلیمانی متوجه دین، انقلاب و ارزش‌ها شده است و این فرصت بسیار مهمی برای پیشرفت اهداف بلند شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: مسئولان قضائی در جمهوری اسلامی و همچنین در عراق موضوع شهادت سردار سلیمانی را پیگیری می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل شده و قضاتی مأمور شده‌اند کار را با همکاری معاونت بین‌الملل قوه قضائیه و وزارت امور خارجه در کشور دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه این کار با همکاری مسئولان عالی قضائی در عراق پیگیری می‌شود، افزود: این مساله را مجدانه دنبال می‌کنیم و یقین داریم که پاکی و طهارت خون شهید سلیمانی باعث خواهد شد ان شاالله انتقام از قاتلان ایشان گرفته شود.

رئیسی گفت: تردید نداریم که به برکت خون ایشان که به خون سیدالشهدا (ع) متصل شده است، این انتقام گرفته خواهد شد.

آئین اربعین شهدای مقاومت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهر امروز در مصلی امام علی (ع) کرمان با حضور مردم شهیدپرور برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.