سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 09:30 - دوشنبه 29 اردیبهشت 1393

شهردار شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق:

دغدغه ی اصلی مسئولان هرند، فضایی مطلوب برای تردد شهروندان است

شهردار شهر هرند با اشاره به تصمیمات جدی در خصوص تردد شهروندان گفت: امیدواریم با بازگشایی باند دوم بلوار ميرداماد و بلوار شیخ بهایی، شهروندان طعم خدمت رسانی به مردم را با تردد بی‌خطر در این دو بلوار مشاهده نمایند.

مهندس شهبازی شهردارهرند در گفت وگو با مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق: آسفالت فرسوده بعضی از معابر اصلی و کوچه ها را معضلی برای مردم و شهرداری هرند دانست و اظهار کرد: از آنجایکه یکی از دغدغه های اصلی شهروندان، شهردار هرند و شورای اسلامی شهر ایجاد فضایی مطلوب برای تردد شهروندان است، تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ شده است و سعی نمودیم تا به طور جد نسبت به اجرایی کردن پروژه لکه گیری و آسفالت در برخی از معابر با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان ها اقدام کنیم ،کما اینکه در شش ماهه ی دوم سال 92 بالغ بر2میلیارد ریال بابت ترمیم ترانشه ولکه گیری سطح شهر هزینه گردیده است.

مهندس شهبازی، روكش آسفالت بلوار ميرداماد و بلوار شیخ بهایی محله شهيد صفارشهر هرند را اولویت دارترین معبرها در این طرح دانست و بیان کرد: عمليات روكش آسفالت بلوار ميرداماد محله ي شهيد صفارشهر هرند، به طول يك كيلومتر، با صرف بيش از 9 هزار متر مربع آسفالت و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال اجراء شد.

وی در ادامه از آغاز عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی و کوچه ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این عملیات، اولویت با خیابان ها و کوچه هایی است که آسفالت مناسبی ندارند می باشد.

شهردار هرند ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر و نیروهای خدوم شهرداری که علی رغم کمبود اعتبار و تحمل فشار مالی زیاد همچنان دغدغه خدمت رسانی به شهروندان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند گفت: امیدواریم با بازگشایی باند دوم بلوار ميرداماد و بلوار شیخ بهایی، شهروندان طعم خدمت رسانی به مردم را با تردد بی‌خطر در این دو بلوار مشاهده نمایند.

مهندس شهبازی از همشهریان به جهت صبرو تحمل خود در اجرای پروژه قدردانی کرد و گفت: امید است مردم شریف شهر هرند همچون قبل ما را در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این پروژه یاری فرمایند و ان شاالله مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.
در پایان شهردار هرند نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهار راهها و معابر اصلی شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در آینده نزدیک خبر داد.

Vater-Markفففف قق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.