اصفهان شرق

تصمیم «یاوران» اقدام عملی برای وحدت بود

کدخبر: 194313
1398/11/25 در ساعت 12:17

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس، مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در قدردانی از جبهه یاوران انقلاب اسلامی در خصوص خودداری از ارائه فهرست مستقل برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در روزهای سرنوشت‌سازی که در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، آنچه بیش از پیش مکمل حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، شنیده شدن صدای وحدت نیروهای انقلابی است.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: در روزهای اخیر برادران و خواهران جبهه مردمی یاوران انقلاب اسلامی در راستای وحدت و تقویت جبهه نیروهای انقلابی از ارائه فهرست مستقل برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خودداری نموده و از فهرست نهایی مجمع نیروهای انقلاب حمایت نمودند. امید است که این اقدامی انقلابی مورد رضایت حق تعالی قرار گرفته و خیرات و برکات آن، با حضور نیروهای مؤمن، جوان،کارآمد و انقلابی در مجلس شورای اسلامی متبلور شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در این روزهای حساس از سایر گروه‌های انقلابی درخواست می‌شود در پاسخ عملی به علمای شهر اصفهان با حذف لیست‌های موازی، به تقویت جبهه نیروهای انقلابی شهرستان اصفهان کمک نمایند.