سرویس: سیاسی 09:11 - شنبه 26 بهمن 1398

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

تمرکز سرویس های جاسوسی غربی بر جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: در کنار جنگ اقتصادی دشمن، جنگ رسانه ای و جریان سازی علیه کشور ما وجود دارد که طبق بررسی های انجام شده سرویس های جاسوسی غربی و منطقه روی این موضوع تمرکز کرده اند.

به گزارش اصفهان شرق، رسول یوسفی پیش از ظهر امروز در آیین تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات موتور پیشرانی برای بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: انتخابات برای کشور یک فرصت است و باید مراقب باشیم که این انتخابات تبدیل به تهدید نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون انتخابات یک کلمه بیان شده و از مشارکت مردمی سخن به میان آمده است؛ عنوان کرد: یکی از نکات مهم که در انتخابات باید بررسی شود، برنامه های جریان سلطه برای تاثیرگذاری بر انتخابات است، شوک های انتخاباتی چه تاثیری بر انتخابات می گذارند؟

وی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخیر در تهران و تاکید ایشان بر قوی شدن و افزایش مشارکت های مردمی، گفت: دشمن بر روی کاهش مشارکت مردم در انتخایات پیش رو برنامه ریزی کرده است.

یوسفی با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم، بر قشر خاکستری متمرکز است، خاطرنشان شد: قشر خاکستری هستند که نتیجه انتخابات را مشخص می کنند و این قشر کسانی هستند که لحظاتی پیش از انتخابات و پس از انتخابات در جریان سیاسی کشور مشارکت می کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه این قشر عقبه های ذهنی جریان های سیاسی در کشور را ندارند، گفت: براساس بررسی های انجام شده، 55 درصد جامعه ایران را تشکیل می دهد که از این بین بیش از 25 درصد از این 55 درصد به جریان انقلابی تمایل دارند.

استان اصفهان کم ترین میزان قشر خاکستری را در فضای سیاسی به خود اختصاص داده است

وی با بیان اینکه در بین استان های کشور، اصفهان کم ترین میزان قشر خاکستری و مشهد بیشترین میزان را به خود اختصاص داده اند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای بیانیه گام دوم انقلاب، از ضرورت افزایش امید در جامعه سخن به میان آوردند و افزایش امید را نخستین و ریشه ای ترین جهاد دانسته اند.

یوسفی امید را مهم ترین کلید تمام مشکلات دانست و عنوان کرد: جریان سلطه سه برنامه در برابر ایران را پیگیری می کند، در کوتاه مدت به دنبال آشوب سازی در کشور است.

این استاد دانشگاه برنامه میان مدت جریان سلطه در کشور را مسئله اقتصاد دانست و اظهار کرد: دشمن در بلند مدت به دنبال تغییر رفتار جامعه ایرانی است که برابر با همان تغییر نظام در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار جنگ اقتصادی دشمن، جنگ رسانه ای و جریان سازی علیه کشور ما وجود دارد که هدف آن ایجاد یاس، اضطراب و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و دستگاه های اجرایی است که طبق بررسی های انجام شده سرویس های جاسوسی غربی و منطقه روی این موضوع تمرکز کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.