سرویس: غیر تولیدی 13:45 - چهارشنبه 23 بهمن 1398

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی:

استفاده از مشارکت افراد محلی در آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه ها

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: برای آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه های عمرانی، از مشارکت افراد محلی و بومی هر منطقه استفاده شود.

به گزارش اصفهان شرق، مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، صبح امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی اصفهان، همدلی و همراهی مدیران شهری در اصفهان برای اجرای پروژه‌ های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان را ستودنی ذکر کرد و افزود: یکی از مشکلات اجرای پروژه‌ های بزرگ مدیریت هماهنگی عناصر درگیر است و همه سعی می کنند اشتباهات و کارهای خود را گردن دیگری بیندازند، اما در شهرداری اصفهان هر فردی مسئولیت خود را می ‌پذیرد و نقش خود را به خوبی ایفا می ‌کند که این برکت کار را افزایش می دهد.

سردار دهقان ادامه داد: به طور معمول در اجرای پروژه‌ های عمرانی پیمانکاران با سختی ‌هایی روبرو می‌ شوند، اینکه در اصفهان شهرداری اعتبار مناسب برای اجرای پروژه‌ ها را به پیمانکاران تزریق می‌ کند و آنها نسبت به کارگران خود متعهد می شوند، موضوعی پسندیده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اقدامات بزرگی در شهر اصفهان در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: شاهد آبادانی و توسعه هر چه بیشتر برای شهر اصفهان باشیم.

مشاور رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: برای آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه های عمرانی، از مشارکت افراد محلی و بومی هر منطقه استفاده شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.