اصفهان شرق

وزیر کشور اعتراض مردم اصفهان را برای بهشت آباد و تونل گلاب بشنود

کدخبر: 19400
1393/02/28 در ساعت 19:31

به گزارش اصفهان شرق: حسن کامران  در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه وقتی صحبت از صرفه‌جویی می‌شود باید ابتدا مسئولان رده بالای کشوری رعایت کنند، اظهار کرد: مسئولان کشوری ما اشرافی زندگی می‌کنند چنانکه هزینه خارج از شمول سران سه قوه کشور ۳۲۷میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مسئولان ساده زندگی نکنند، زیاده روی در مصرف بین مردم نیز رواج خواهد داشت، افزود: سفرهای خارجی مسئولان هنوز ساماندهی نشده است،چنانکه در محیط‌های کاری هم دیده می‌شود که هنوز مسئولان حتی در روشن کردن لامپ‌های دفاتر خود اصراف‌گر هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: معنای اقتصاد مقاومتی همین صرفه‌جویی و ساده‌زیستی است در حالی که مردم متوجه این اشرافی‌گری و تفاوت زندگی مسئولان قبل و بعد از پست گرفتن هستند.

کامران در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه وزیر نیرو به دلیل مصلحت اجتماعی گفته است که بهشت‌آباد را با احداث تونل اجازه احداث نمی‌دهیم و باید با لوله‌گذاری احداث شود، گفت: وزیر نیرو با تونل گلاب هم مخالفت کرده است در حالی که تونل گلاب حاصل ۱۲ سال کار کارشناسی شده است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان نجابت به خرج می‌دهند و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند، ادامه داد: اعتراض مردم اصفهان باید به وزیر کشور منتقل و از وی خواسته شود که تن به کار کارشناسی بدهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تا کنون ما طرح سئوال، استیضاح و حتی مشخص کردن خط القعر را مطرح کرده‌ایم و امید داریم که وزیر کشور اعتراض مردم اصفهان را نسبت به احداث تونل گلاب بشنوند.

وی با اشاره به وضعیت شرق اصفهان و ایجاد صنایع گفت: باید در منطقه شرق که کمتر کسی در آن شرایط حاضر به زندگی می‌شود زمین رایگان برای ایجاد کارخانه و صنعت داده شود تا افراد به این وسیله از آن مناطق مهاجرت نکنند.

وی در ادامه به کارخانه‌ای که بیماران هموفیلی را استخدام کرده بود اشاره و بیان کرد: این کارخانه اقدام به کلاه‌برداری کرده و بیماران هموفیلی را بعد از مدتی اخراج کرده است که این امر در دست پیگیری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان از طرح دو سئوال در سه‌شنبه جاری در کمیسیون امنیت و گزارش در مورد آب خبر داد و گفت: طرح سئوال خط لوله دوم یزد و نیز احداث تونل گلاب اصفهان از جمله سئوالاتی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است.