سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:09 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان:

صدا و سیمای اصفهان بیش از پنج هزار ساعت تولید برنامه دارد

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت:امروز شبکه سیمای اصفهان با بیش از ۱۵۰۰ ساعت تولید و شبکه صدا نیز در استان اصفهان بیش از ۴۰۰۰ ساعت تولید برنامه دارد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: هوشنگ صالحی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان گفت:از کاملترین و موثرترین شیوه های تبادل نظر، ارتباط است، گفتگو و ارتباط به عنوان یک ابزار استراتژیک برای نیل به اهداف سازمانی مطرح است.

وی افزود: امروز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یک علم مطرح است و تفاوت این علم با سایر علوم در مخاطب و بستر مطالعه آن است، چرا که این علم علمی است که هم مخاطبش انسان است و هم بستری که مورد مطالعه قرار می دهد انسان ها هستند و در صورتی که روابط عمومی های ما فاقد این علم باشند در حوزه مسوولیتیشان موثر نخواهند بود.

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان یکی از مهمترین وسایل ارتباط جمعی را رسانه دانست و گفت: طی دو دهه گذشته در ایران تنها دو شبکه تلویزیونی با ساعات پخش محدود داشتیم، اما طی دو دهه گذشته توسعه کمی و کیفی قابل توجهی در رسانه ملی به وجود آمد.

صالحی افزود: یکی از این تعاریف، تعریف جدیدی برای شبکه های استانی و محلی بود و شبکه اصفهان در مرداد ماه ۷۵ اولین شبکه استانی در کشور بود که پیرو آن همه استانها دارای شبکه های استانی صدا و سیما شدند.

وی با اشاره به پخش ۲۴ ساعته شبکه اصفهان، تصریح کرد: امروز شبکه اصفهان با بیش از ۱۵۰۰ ساعت تولید و شبکه صدا نیز در استان اصفهان بیش از ۴۰۰۰ ساعت تولید برنامه دارد.

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان در معرفی اهداف و ماموریت های شبکه های استانی افزود: تعدادی از مهمترین اهداف شبکه های استانی عبارتند از الگو سازی شایسته از نیروها و فعالیت های برجسته استانی، تقویت عادات و رسوم مثبت محلی، مقابله با رسوم ناصحیح و تهاجم فرهنگی، زمینه سازی برای استفاده مناسب از امکانات استان، تقویت باور و اعتماد عمومی مردم استان نسبت به دین، حکومت دینی و وحدت ملی، که ذیل هر کدام از این محور ها بند های متعددی طرح شده است.

صالحی در خاتمه ادامه داد: شبکه استانی اصفهان توجه ویژه ای به مباحثی چون، ایثارگران، بنیان خانواده، گروه های مختلف سنی، شهرستان ها و روستاها و اخبار آنان دارد و در نهایت صدا و سیمای استان به نماز، امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و فعالیت های بسیج و یادآوری دلاور مردی ایثارگران و آزادگان اهمیت ویژه ای می دهد و در همین راستا برنامه هایی تدوین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.