سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 13:22 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

رییس شورای شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق:

اشتغال جوانان شرق اصفهان دغدغه اصلی ماست/ بحث بندر خشک را پیگیری می کنیم

رییس شورای شهر هرند با نگاه مثبت به پروژه بندر خشک گفت: با ورود جدی و عملیاتی به طرح می توان با ارائه شغل های جایگزین در منطقه به مرور محرومیت را به توسعه پایدار شرق اصفهان تبدیل کرد.

به گزارش اصفهان شرق: نام بندر خشک در حالی در کنار شرق اصفهان می آید که نگاه مردم به مسائل گاهی به جهت حل نشدن مشکلات جنبه ناباورانه ای به خود گرفته است و آنچه می بایست به آن توجه جدی داشت حضور به موقع مسئولین محلی زمینه های موضوع مربوطه می باشد تا عرق بررسی مسئله خشک نشده و انجام آن  به  آرزویی در دفتر خاطرات شرق اصفهان ملحق نشود.

گفتگوی ما در این زمینه به جهت شناخت بیشتر مسئله و نگاه مثبت مسئولین می باشد ولی آنچه در باب اهمیت موضوع قرار دارد ارائه مستقیم به مسئولین و استارت کار به شیوه ی عملیاتی است.

جعفری هرندی رییس شورای شهر هرند با اشاره به وجود شرایط خاص در بخش های جلگه و بن رود جهت ورود بندر خشک به مناطق اظهار داشت: وجود راه آهن در این بخش ها یکی از مهم ترین عوامل موثر در بحث جانمایی این بندر می باشد و این در صورتی است که جهت ورود به این مقوله مهم اقتصادی زمینی بالغ بر 1500هکتار نیاز است.

وی بیکاری و مهاجرت مردم شرق اصفهان را در شرایط خشکسالی از دغدغه های پیش روی مسئولین خواند و افزود: مزیت اصلی جانمایی بندر خشک در مناطق ذکر شده میتواند نوید بخش اشتغال جوانان این دو بخش و حتی دیگر نقاط شرق اصفهان شود.

جعفری تحول عظیم اقتصادی را از ویژگی های این پروژه خواند و با ماندگار خواندن این طرح برای شرق اصفهان، خواستار پیگیری مسئولین استان در رابطه با این موضوع شد.

وی ورود مستقیم شورای شهر ورزنه و هرند در این مسئله را به جهت درگیر بودن مستقیم در مواجه شدن با مشکلات موثر خواند و تصریح نمود: پیگیری از این طرح به خاطر مهم بودن این مسئله است زیرا با ورود جدی و عملیاتی به طرح می توان با ارائه شغل های جایگزین در منطقه به مرور محرومیت را به توسعه پایدار شرق اصفهان تبدیل کرد.

رییس شورای شهر هرند با اشاره به تعدد دانشگاهها در مناطق شرق اصفهان خواستار استفاده از ظرفیت های علمی دانشجویان در زمینه های علمی- اقتصادی و کاربردی شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.