اصفهان شرق

شأن مجلس را با حضور در انتخابات حفظ کنید

کدخبر: 193721
1398/11/21 در ساعت 11:08

به گزارش اصفهان شرق؛ سید یحیی رحیم صفوی شامگاه یکشنبه در مراسم چهلم شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی و گرامیداشت یوم الله دهه فجر که حامل سلام مقام معظم رهبری به مردم غیور منطقه کاشان بود، اظهار داشت: مجلس عصاره ملت است دقت کنید تا چگونه هوشمندانه عصاره ها را پیدا و راهی مجلس کنید.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به اینکه باید بین سیاست خارجی و اهداف داخلی تطابق ایجاد کرد افزود: طبق قانون اساسی سیاستهای کلان نظام و رهبری در سیاست‌های خارجی و داخلی باید هم مسیر باشد بنابراین مجلسی قوی دولت را قوی تر می‌کند.

رحیم صفوی تصریح کرد: عزم راسخ قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم در شکل‌گیری اهداف و تحقق گام دوم انقلاب کار ساز است و رضایت توده مردم از این قوا را به همراه دارد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: ایران کشوری آباد و قوی از نظر اقتصادی و نظامی است و کشورهای دیگر به صادرات ما نیاز دارند لذا با  رونق تولید به توسعه و آبادانی بیشتر می‌رسیم.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به ثاثیر خون شهدا گفت: شهادت حاج قاسم و شهدای دفاع مقدس در برهها ای از زمان و تاریخ پیش روی ملت ایران قرار گرفت که اثری فراتر از یک کشور داشت و حماسه ملت‌های اسلامی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه خون شهدا جبهه مقاومت را پایه‌ریزی کرد خاطرنشان کرد: تاثیر و برکت خون شهدا حماسه‌سازی جهانی را در پی داشت و مطمئن باشید راه و هدف شهیدان جاودانه است و به مرور زمان کمرنگ نمی‌شود.

رحیم صفوی تاکید کرد: شهیدان دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند و همه ساله میلیون‌ها نفر این راه را طی می‌کنند و شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهند کرد و راه آنها با صلابت ادامه دارد.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به جوانان افزود: پدران شما ۴۰ سال تحریم و فشار دشمنان را تحمل کرده و کشور انقلابی قوی را ساختند اکنون وظیفه شما است که در گام دوم این انقلاب را به تمدن جهانی محول‌کنید و زیر بار تحریمها صیقل خورده و قوی تر ادامه دهید.

وی آمریکا و صهیونیست را ترسوهایی خواند که از ایران بدون رهبر‌ با تدبیر نیز هراس داشتند چه برسد به اکنون که رهبری حکیمانه نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را نقش بر آب می‌کند لذا نه با شهادت سردار قاسمی نه با معامله قرن و نه هیچ توطئه دیگری راه به جایی نمی برند و پیروز میدان نمی شوند بلکه صدها میلیون مسلمان را علیه خود متحد می کنند.

انتهای پیام/فارس