سرویس: تولیدی 10:39 - دوشنبه 21 بهمن 1398

عکس های دیده نشده از تظاهرات و راهپیمایی های مردم هرند و شرق اصفهان در شهر هرند در زمان انقلاب

عکس های قدیمی راویان ساکتی هستند؛ قصه گویانی خاموش که می شود نشست و ساعت ها به سکوتشان گوش داد؛ در روایت خاموششان غرق شد و خیلی چیزها را از دل این سکوت بیرون کشید.

به گزارش اصفهان شرق؛ دنیایی دارند این عکس‌های قدیمی، گذشته را همین طور قاب گرفته و زنده نگه داشته‌اند و به ما نشان مي دهند كه چگونه مردم مومن و وفادار به انقلاب شهر هرند و منطقه شرق اصفهان با رهبری روحانیون مبارز و شجاع  شرق اصفهان در  دوران استبداد رژیم پست شاهنشاهی، هم پای دیگر مجاهدین و مبارزین انقلابی در جای جای کشورمان و به اطاعت از ولی زمان خود حضرت امام خمینی (ره) به خیابان ها ریخته و خواهان تشکیل حکومتی اسلامی و الهی شدند و با شرکت در تظاهرات گسترده در برابر زورگویی های رژیم ستم شاهی ایستادند.
گاهی آدم دلش می‌خواهد این عکس‌ها را بردارد و برود جایی که عکس گرفته شده را پیدا کند و در حافظه دیوارها، خیابان‌ها و آدم‌ها دنبال ردی از مردم توی عکس بگيرد. گاهی آدم دلش می‌خواهد جلوی عابران را بگیرد و بگوید می‌دانید ۳6 سال پیش در همین جا که شما می‌گذرید چه خبر بوده است؟!

این 16 قطعه عکس از تظاهرات مردم انقلابی هرند و شرق اصفهان  در سال 57 در شهر هرند توسط عكاس با تجربه حاج قدرت الله اميني هرندي گرفته شده است و برای اولین بار توسط اصفهان شرق منتشر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.