سرویس: اجتماعی 15:48 - یکشنبه 20 بهمن 1398

برای اولین بار صورت می پذیرد:

برگزاری یادواره 23 شهید گروه های جهادی

بی شک نزدیکترین فضای موجود در کشور بر حال و هوای رزمندگان دوران دفاع مقدس همین اردوهای جهادی است که جهادگران به عنوان رزمندگان جنگ نرم در دوردست ترین و سخت ترین شرایط جغرافیایی در حال خدمت رسانی به ولی نعمتان هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ داود درودیان دبیر نخستین یادواره شهدای جهادگران کشور گفت : به همت مجامع جهادگران سراسر کشور یادواره شهدای 23 شهید جهادگر گروه های جهادی در اواخر امسال برگزار می شود.

این فعال جهادی افزود: بی شک نزدیکترین فضای موجود در کشور بر حال و هوای رزمندگان دوران دفاع مقدس همین اردوهای جهادی است که جهادگران به عنوان رزمندگان جنگ نرم در دوردست ترین و سخت ترین شرایط جغرافیایی در حال خدمت رسانی به ولی نعمتان هستند.

مسئول گروه جهادی یونس افزود : تا بحال 23 شهید جهادگر عزیز در اردوهای جهادی در حین خدمت رسانی به مستضعفان جان خود را از دست داده اند.

درودیان با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان گفت : به همین منظور اولین یادواره شهدای جهادگر در تهران بزرگ توسط مجمع جهادگران این استان و با حمایت سازمان بسیج سازندگی برگزار شده و در سایر استانها نیز این روند ادامه می یابد و دبیرخانه مرکزی و دائمی کنگره شهدای جهادگر در معاونت فرهنگی و رسانه سازمان بسیج سازندگی فعال می گردد.

عضو مجمع جهادگران تهران بزرگ درپایان خاطر نشان کرد: برای انجام فعالیت تخصصی گرامیداشت شهدای جهادگر با رسالت برپایی
نمایشگاه ، تولید کتاب و مستند، نماهنگ و سایر فناوری های فرهنگی، گروه های جهادی تخصصی راه اندازی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.