سرویس: اجتماعی 16:20 - شنبه 19 بهمن 1398

افتتاحیه فروش محصولات محلی، ارگانیک و سالم در فروشگاه اینترنتی رزسا (قیمت های استثنایی و تخفیف های ویژه)

استفاده از محصولات روستایی و محصولات محلی که از مناطق ورزنه و فریدن تهیه می شود و مستقیما از تولید کننده ها به دست مصرف کننده میرسد. این مجموعه که از سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون با توسعه برند خود و با نام رزسا به ارائه برترین مواد غذایی از جمله لبنیات پرداخته است

به گزارش اصفهان شرق به نقل از ندای اصفهان- رپورتاژ آگهی

از زمان های دور یکی از توجهات افراد به خوراک و سلامت غذایی بوده است. انتخاب مواد غذایی برتر همیشه یکی از دغدغه های بشری بوده است. در زمان حال نیز، توجه افراد به تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی در اوج خود قرار گرفته است. ایمنی و کیفیت محصولات نیز باید از مزرعه آغاز شده و تا رسیدن به دست مصرف کننده مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.
اصفهان یکی از شهرهایی است که در مصرف مواد غذایی طبیعی و سالم پیشتاز عمل می کند. در دیار نصف جهان و در دیار زاینده رود، مجموعه رزسا برآن شده است که به سلامت تغذیه خانواده اهمیت ویژه ای دهد. استفاده از محصولات روستایی و محصولات محلی که از مناطق ورزنه و فریدن تهیه می شود و مستقیما از تولید کننده ها به دست مصرف کننده میرسد. این مجموعه که از سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون با توسعه برند خود و با نام رزسا به ارائه برترین مواد غذایی از جمله لبنیات پرداخته است.
استفاده از محصولات محلی فریدن (https://rozstore.com/fereydan/) گامی محکم در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای خانگی و روستایی است. مجموعه رزسا نیز بر این تلاش است که محصولات خود را از تولیدکنندگان این منطقه تامین کند تا ضمن بهره مندی از با کیفیت ترین محصولات غذایی و لبنیات، به اشتغال‌زایی این منطقه نیز کمک کند.
فروشگاه اینترنتی رزسا (https://rozstore.com/) از بزرگترین ارائه دهندگان محصولات ارگانیک، محصولات محلی و سالم است. نشانی دفتر فروشگاه ارگ جهان نما طبقه سوم واحد ۳۰۶ است و برای ارتباط بیشتر می توانید با شماره تماس ۰۹۱۳۸۸۸۳۰۴۸ در ارتباط باشید.

بشتابید که از تخفیف های ویژه و قیمت های استثنایی محصولات، بهره مند شوید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.