سرویس: اجتماعی 19:08 - شنبه 19 بهمن 1398

رئیس پلیس فتای اصفهان:

هشدار جدی پليس فتا به متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی

رئيس پليس فتا استان در آستانه نزديکي به انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: تبليغات پيش از موعد، تخريب و تنش آفريني انتخاباتي در فضاي مجازي بر خلاف قانون و از مصاديق مجرمانه است و با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سيد مصطفي مرتضوي بیان کرد: با توجه به نزديک شدن به ايام انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و افزايش فعاليت و کانديداها و طرفداران آن ها در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي، نبايد برخي تصور کنند که در فضاي مجازي هر کاري در جهت تخريب افراد مي توانند انجام دهند و پليس فتا با متخلفان برخورد قانوني خواهد کرد.

وي عنوان داشت: گاهي در فضاي مجازي مطالبي در خصوص تخريب افراد و شايعه پراکني صورت مي گيرد که در شان فرهنگي مردم نيست و پليس با رصد پيوسته فضاي مجازي با هر نوع تخلفي به شدت برخورد مي کند تا زمينه فعاليت مجرمان از بين برود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: لزوم رعايت اخلاق و حفظ شان و منزلت و آبروي افراد در هر مکاني به ويژه در فضاي مجازي بسيار مهم است که متاسفانه اين موضوع در برخي تبليغات انتخاباتي چندان مد نظر قرار نمي گيرد و متخلفان به راحتي مطالب کذب را منتشر مي کنند.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان تاکید کرد: پليس فتا به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به شهروندان بوده و کاربران مي توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخابات را با مراجعه حضوري و همچنين استفاده از سايت پليس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري لينک ثبت گزارش هاي مردمي با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.