سرویس: اخبار شهرستان 19:06 - شنبه 19 بهمن 1398

فرماندار شهرستان اصفهان:

انتخابات نماد رشد کشور است

فرماندار اصفهان گفت: انتخابات نماد رشد و توسعه کمی کشور بوده و دستاورد دموکراسی و انتخابات بسیار ارزشمند است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین سیستانی در آغاز جلسات آموزشی-توجیهی عوامل انتخابات، خاطرنشان کرد: کشور ما توانسته است با تکیه بر ظرفیت های داخلی به عنوان یک کشور پیشگام و پیشرو در عرصه های مختلف ملی و بین المللی مطرح باشد.

معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: قانون انتخابات در کشور ما به عنوان قانونی نسبتا پویا توانسته است نقش مؤثری را در اعتلاء و موفقیت کشور و رسیدن به اهداف و برنامه های متنوع، ایفا نماید.

وی با بیان اینکه انتخابات دارای نقش مؤثری در توسعه کشور است، افزود: انتخابات نماد رشد و توسعه کمی کشور بوده و دستاورد دموکراسی و انتخابات بسیار ارزشمند است.

سیستانی قانون محوری، و حرکت بر مدار قانون را سیاست اصلی دولت تدبیر و امید، عنوان و خاطر نشان کرد: مجریان انتخابات باید رعایت اصلی بی طرفی، امانتداری، قانون محوری، سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری را به عنوان محورهای اصلی انتخابات مورد توجه جدی قرار دهند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت بی طرفی در روند اجرای انتخابات، افزود: عوامل اجرایی انتخابات باید به وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی خود عمل کنند و با رعایت امانتداری و اصل بی طرفی، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مهیا سازند.

وی تصریح کرد: مجریان انتخابات باید از رأی مردم حفاظت کنند و از هرگونه اعمال سلیقه شخصی در انتخابات اجتناب نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.