سرویس: اجتماعی » علمی 18:00 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

به همت کمیته امداد کوهپایه

آموزش سلامت در بین مدد جویان سالمند کوهپایه برگزار شد

کمیته امداد کوهپایه ویژه کلاس های آموزشی ویژه سلامت سالمندان و اهمیت دادن به بیماری های دوران سالمندی را با اهداف چندگانه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق: کمیته امداد امام خمینی(ره ) کوهپایه با همکاری شبکه بهداشت این شهر به مناسبت گرامیداشت مقام پدر، اقدام به برگزاری جلسه آموزشی سلامت و سالمندی به مربی گری محمدی کارشناس آموزشی بهداشت و با حضور 50 نفر از مددجویان مرد میان سال و سالمند در سالن اجتماعات این اداره نمود.

محور اصلی این جلسه بیماری شایع (پوکی استخوان،تکرر ادرار ) و راه های پیشگیری ار آن- تغذیه و ورزش مناسب و رعایت نکات بهداشتی دوران سالمندی بود.

varzesh-129

شایان ذکر می باشد در ابتدای جلسه موسی کاظمی رئیس اداره کوهپایه ضمن عرض خوش آمد گوئی و عرض تبریک در مورد اقتصاد مقاومتی و برنامه های اجرائی امداد مطالبی را خدمت حضاران تشریح نمود .

وی در ادامه از برگزاری کلاس های آموزشی برای فرزندان مددجویان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: برنامه های امداد در جهت خودکفایی فرزندان مددجویان به صورت وامهای اشتغال زایی و شرکت در کلاس های آموزشی اعم از قلم زنی، میناکاری، استاد بنا و کاشی کاری به صورت مهندسی می باشد تا بتوانند به وسیله این آموزش ها به صورت تخصصی کار کنند.

کاظمی  کلاس های آموزشی را به صورت رایگان برای مددجویان عنوان کرد و افزود: سعی بر این است که با شروع تعطیلات بتوان این کلاس ها را برگزار کرد و زمینه شرکت برای فرزندان مددجویان به صورت رایگان را فراهم کرد و لیکن عموم جوانان با فراهم کردن وسایل مرتبط با کلاس با هزینه شخصی خود می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

وی برگزاری این دوره از کلاس ها را طی چند دوره گذشته خوب خواند و گفت: امیدواریم این دوره از کلاس ها در زمینه اقتصاد مقاومتی به صورت تخصصی تر برگزار بشود تا بتوانند استفاده لازم را به خصوص در تخصص استاد بنایی داشته باشند.

در  پایان این جلسه نیز 50 سبد کالا بهداشتی به ارزش 853/050/13 ریال بین مددجویان شرکت کننده توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.