سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 11:27 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

فرمانده حوزه بسیج هرند:

بسیجیان هرند پیشگام کمک مالی به مردم سوریه شدند

فرمانده حوزه بسیج هرند با اشاره به حمایت مردم شهر هرند به سوریه گفت: بسیجیان پس از درخواست حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه هرند از مردم هرند برای کمک به مردم مسلمان و مظلوم سوریه در خطبه های نماز جمعه، مشارکت مالی خود در کمک به این مردم را عملیاتی کردند.

سرگرد امینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج2 امام حسن مجتبی(ع) هرند در گفتگو با خبرنگاراصفهان شرق: ضمن ابراز تاسف از وضعیت نگران کننده و بحرانی ملت سوریه گفت: در پی تشدید وضعیت بحرانی مردم جنگ‌ زده سوریه و مرگ ده‌ها نفر بر اثر گرسنگی؛ بسیجیان شهر هرند جهت کمک به کودکان و زنان و غیرنظامیان و آوارگان سوری مبلغ هشت میلیون وپانصدهزار ریال جمع آوري و به حساب كمك به مردم سوريه واريز كردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج2 امام حسن مجتبی (ع) هرند در ادامه تصریح کرد: بسیجیان پس از درخواست حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه هرند از مردم هرند برای کمک به مردم مسلمان و مظلوم سوریه در خطبه های نماز جمعه، مشارکت مالی خود در کمک به این مردم را عملیاتی کردند.

سرگرد امینی به پیروزیهای اخیر ارتش سوریه در برابر تکفیریها و وهابیهاهم اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند مردم سوریه پیروز خواهندشد، ولی در حال حاضر وضعيت شهروندان مسلمان سوريه به ويژه شيعيان بسيار دردآور است و آنان با گرسنگي و بيماري و نداشتن تغذيه، پوشاك در اردوگاه ها و منازل خود با مرگ دست و پنجه نرم مي كنند، لذا هم اکنون بایستی مردم ایران به کمک مردم مظلوم سوریه بشتابند و کمک های نقدی خود را ارسال کنند.
امینی در پایان با تاکید بر اینکه نوع دوستی و کمک به مظلومان و محرومان از دستورات دینی و تعالیم آسمانی ماست؛از آحاد مردم هرند خواست که هر کس در حد وسع خودش به مردم ستمدیده سوریه کمک کندوجهت کمک می توانند به پایگاههای مقاومت بسیج تابعه ویا حوزه مقاومت بسیج مراجعه کنند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.