سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 11:16 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

دیدار 40 نفر از ایتام کوهپایه با پدران معنوی

موسی کاظمی گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری مراسم ویژه ی اکرام ایتام در بخش کوهپایه حضور مسئولین و خیرین محلی را به عنوان حامی بیشتر از پیش داشته باشیم.

به گزارش اصفهان شرق: همزمان با ایام ماه پربرکت رجب،  کمیته امداد امام خمینی( ره ) کوهپایه با همکاری موسسه خیریه نساءالمومنین، اقدام به برگزاری جشن میلاد در مکان تفریحی(باغ) واقع در شهر اصفهان با حضور 40نفر از ایتام به همراه حامیان بزرگوارشان نمود.

در این جشن ضمن تجلیل از مقام حامیان با عنوان پدران معنوی ایتام و تشویق فرهنگ اکرام و یتیم نوازی در جامعه، برنامه ریزی لازم جهت بردن ایتام به سینما به منظور نزدیکی هرچه بیشتر ایتام با حامیانشان صورت پذیرفت.

موسی کاظمی مسئول کمیته امداد امام خمینی کوهپایه با اشاره به برگزاری این مراسم در بخش طی مناسبت های آتی اظهار داشت: طی برنامه ریزی تصمیم به برگزاری مراسم در امامزاده شاه ناصر کوهپایه داشتیم که به دلیل برخورد با تعطیلات و شلوغی محل نتوانستیم این برنامه موثر را در بخش اجرا کنیم ولیکن امیدواریم در زمان های آتی بتوان از ظرفیت محل استفاده کرد.

وی دعوت از مسئولین را در برنامه های اکرام ایتام موثر خواند و افزود: اگر طرح ها و برنامه ها به صورت عمومی و در منطقه صورت گیرد قطعا با دعوت مسئولین، آنها هم از حامیان ایتام خواهند شد و نقش موثرتری دارد.

مسئول کمیته امداد کوهپایه از برنامه افطاری ویژه ی ایتام بخش طی یکی از شب های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: خیرین محلی  به دلیل شناخته نشدن کم تر به جلسات می آیند ولی امیدواریم بتوانیم عموم مردم را به مراسمات بکشانیم.

گفتنیست هزینه برگزاری جشن یادشده 7 میلیون ریال بود که مبلغ پنج میلیون ریال ان  توسط موسسه خیریه نساءالمومنین پرداخت گردیده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.