سرویس: اخبار شهرستان 22:09 - چهارشنبه 16 بهمن 1398

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) خبر داد:

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در شرق اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در شرق اصفهان اجرا می شود.

سرهنگ جواد داستانی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین درود بر روح پرفتوح حضرت امام راحل و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: انقلاب با هدایت های همه جانبه امام خمینی(ره) به سرعت پیش رفت و بساط رژیم شاهنشاهی را جمع کرد ولی باید دانست که دشمن هرگز دست از توطئه برنخواهد داشت و از هر موقعیتی برای پیش برد اهدافش استفاده خواهد کرد و امروز دشمن باید بداند که با شهادت سردار سلیمانی روح ایستادگی و مقاومت در ملت ما افزون تر شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) افزود: قطع به یقین تداوم این انقلاب پیروزمندانه مستلزم حفظ و پاسداری از همه ارکان آن علی الخصوص اسلام، رهبری و مردم است و در این رابطه باید بصیرت دینی و علوی را با بهره گیری از فرمایشات حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بالا بریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در هر زمان با تاسی از رهبر انقلاب و قرار گرفتن در مسیر ولایتمداری، گام محکمی را برای حفاظت از انقلاب برداشته اند، گفت: بسیجیان جان برکف، حضور همیشگی خود پشت سر رهبر معظم انقلاب را در کارنامه چهل و یک ساله خود به ثبت رسانده اند و امروز می بینیم که هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

سرهنگ داستانی با بیان اینکه برنامه ها و اهداف انقلاب باید برای جوانان تبیین شود، گفت: این دهه فرصت خوبی برای بازخوانی انقلاب و بیان و تبیین نقش عناصر سازنده در انقلاب است و در این رابطه بسیج با اجرای برنامه های کیفی، نقش محوری را به نحو شایسته ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: ارائه دستاوردهای انقلاب باید به خوبی انجام شود چرا که دستاوردهای بزرگ علمی، دفاعی و نظامی و استقلال حاکمیتی جمهوری اسلامی فراموش نشدنی است و عزت نظام اسلامی را مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین شهدای مدافع حرم و وطن هستیم.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به اینکه امسال اربعین شهادت سردار عزیزمان همزمان با 22 بهمن است، متذکر شد: برخی برنامه های پایگاه های بسیج منطقه شرق اصفهان امسال با محوریت زنده نگهداشتن یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دنبال شد و قطعا فجر سلیمانی امسال دیدنی تر از گذشته خواهد بود.

وی تاکید کرد: دشمن توان مشاهده، چهلمین سالروز انقلاب اسلامی را نداشت و به دنبال گزافه گویی برای کم رنگ کردن انقلاب اسلامی برآمد ولی باید گفت که ایران مقتدر بر قله پیشرفت و توانمندی ایستاده و استکبار جهانی ارزوی آسیب رساندن به کشور ما را به گور خواهد برد.

سرهنگ داستانی با اشاره به اجرای بیش از 200 برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج شرق اصفهان گفت: برگزاری یادواره شهدا در روستای قهی و دیگر نقاط تابعه ناحیه، نشست های بصیرتی در پایگاه ها و سطح امامزاده های منطقه، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی و مسابقات ورزشی بومی محلی، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، بخشی از برنامه های اجرایی در سطح بسیج شرق اصفهان است.

وی با اشاره به افتتاح حوزه بسیج در شهر کوهپایه، به تشریح این برنامه پرداخت و افزود: همزمان با آغاز دهه فجر، حوزه بسیج حضرت فاطمه شهر کوهپایه و حوزه دانش آموزی شهید بهشتی افتتاح شد و امیدواریم در برنامه های بعدی بتوان شاهد افتتاح هایی از این قبیل در سطح شرق اصفهان باشیم.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: برخی برنامه های حوزه های بسیج محلی به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص یافته است و در این رابطه از کارشناسان زبده بهره‌مند خواهیم بود.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی نقش موثری در جذب جوانان دارد و در این رابطه اکران فیلم های منطقه پرواز ممنوع و دیگر فیلم های ارزشی در دست کار است که توسط بخش فرهنگی حوزه ها و پایگاه های بسیج به انجام می رسد.

داستانی به بیان اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر با محوریت بسیج تا روز 22 بهمن ادامه دارد و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نظام را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند؛ همچنین امسال برنامه های گرامی داشت یاد سردار شهید سلیمانی در جایگاه های ویژه راهپیمایی توسط بسیجیان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.