سرویس: سیاسی 15:15 - دوشنبه 14 بهمن 1398

حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان

یک سوم شعب اخذ رأی استان متعلق به شهرستان اصفهان است

قریب به 40 درصد از واجدین شرایط شرکت در انتخابات (رأی دهندگان) در شهرستان اصفهان، متمرکز هستند؛ از این رو حوزه انتخابیه اصفهان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست مشترک ستاد انتخابات استان با عوامل و دست اندر کاران حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، با بیان اینکه یک سوم شعب اخذ رأی استان متعلق به شهرستان اصفهان است، خاطرنشان کرد: قریب به 40 درصد از واجدین شرایط شرکت در انتخابات (رأی دهندگان) در شهرستان اصفهان، متمرکز هستند؛ از این رو حوزه انتخابیه اصفهان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: بیش از یک سوم از نامزدهای استان که تأیید صلاحیت شده اند، از حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان هستند که این حوزه، تمرکز بیشتری را می طلبد.

قاسمی با تأکید بر لزوم توجه به مقوله آموزش در برگزاری انتخابات، اظهار داشت: باتوجه به اهمیت و گستردگی حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، آموزش نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی و دیگر عوامل انتخابات، بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت پذیرد.

حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان نیز در این نشست، با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: در ماه های گذشته، برنامه ریزی ها و اقدامات مقتضی پیرامون برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده و این روند با دقت در حال پیگیری است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه از 475 داوطلب ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 53 داوطلب انصراف دادند و صلاحیت 55 داوطلب نیز تأیید نشده است، عنوان کرد: از تعداد داوطلبان باقیمانده در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، صلاحیت 140 داوطلب برای شرکت و رقابت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تأیید شده است که انشاء ا… شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

سیستانی پیرامون مقوله آموزش نیز تأکید کرد: فعالیت های آموزشی در حوزه انتخابیه اصفهان آغاز شده و با جدیت ادامه می یابد.

گفتنی است، در این نشست، اعضای ستاد انتخابات و مسئولین کمیته های انتخاباتی استان و همچنین برخی از عوامل و دست اندرکاران حوزه انتخابیه شهرستان، به نکاتی پیرامون رفع مشکلات و موانع موجود در جهت برگزاری مطلوب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.