اصفهان شرق

از ظرفیت‌های هنری برای شناخت ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی استفاده می‌شود

کدخبر: 193248
1398/11/14 در ساعت 14:14

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آزادی، در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی بسیج در سطح کشور اظهار داشت: بسیج در عرصه فرهنگی و هنری در بخش‌های مختلف در حال فعالیت است؛ از اعزام راهیان نور تا بزرگداشت شهدا در یادواره‌های سطح کشور و همچنین راه‌اندازی مراکز آفرینش فرهنگی و هنری از جمله فعالیت‌های بسیج در زمینه فرهنگ به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این مراکز جایگاهی برای تمرین، رشد، ارتقا و تولیدات هنری در بخش‌های مختلف همچون پویانمایی، سرود، کتاب، فیلم، مستند است، در حوزه تبیین و روشنگری در سطح استان و شهرستان‌ها نیز نشست‌های پایگاهی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین هنر را وسیله‌ای ارزشمند برای نشان دادن روحیات سردار دل‌ها دانست و بیان کرد: ما باید سیره و زندگی حماسی، اخلاقی، رفتاری و روحیه مردم‌داری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با ساخت فیلم، مستند و کتاب به تصویر کشیده و در این راستا از ظرفیت هنر استفاده کنیم.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت چراکه هم رزمنده‌ای حماسی، شجاع و با اخلاص بود و هم بسیجی خدمت‌گزار و بامرام و با اخلاق و هم در عرصه‌های خدمت به هیئات مذهبی تاثیرگذار بود؛ بسیج تلاش می‌کند تا به سهم خود به این شهید خادم‌الحسین (ع) با ظرفیت‌های هنری و فرهنگی که داراست، ادای دین کند.

انتهای پیام/تسنیم