سرویس: غیر تولیدی 14:14 - دوشنبه 14 بهمن 1398

معاون فرهنگی سازمان بسیج:

از ظرفیت‌های هنری برای شناخت ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی استفاده می‌شود

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج از ظرفیت‌های هنری خود برای ادای دین به شهید سردار سلیمانی استفاده می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آزادی، در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی بسیج در سطح کشور اظهار داشت: بسیج در عرصه فرهنگی و هنری در بخش‌های مختلف در حال فعالیت است؛ از اعزام راهیان نور تا بزرگداشت شهدا در یادواره‌های سطح کشور و همچنین راه‌اندازی مراکز آفرینش فرهنگی و هنری از جمله فعالیت‌های بسیج در زمینه فرهنگ به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این مراکز جایگاهی برای تمرین، رشد، ارتقا و تولیدات هنری در بخش‌های مختلف همچون پویانمایی، سرود، کتاب، فیلم، مستند است، در حوزه تبیین و روشنگری در سطح استان و شهرستان‌ها نیز نشست‌های پایگاهی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین هنر را وسیله‌ای ارزشمند برای نشان دادن روحیات سردار دل‌ها دانست و بیان کرد: ما باید سیره و زندگی حماسی، اخلاقی، رفتاری و روحیه مردم‌داری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با ساخت فیلم، مستند و کتاب به تصویر کشیده و در این راستا از ظرفیت هنر استفاده کنیم.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت چراکه هم رزمنده‌ای حماسی، شجاع و با اخلاص بود و هم بسیجی خدمت‌گزار و بامرام و با اخلاق و هم در عرصه‌های خدمت به هیئات مذهبی تاثیرگذار بود؛ بسیج تلاش می‌کند تا به سهم خود به این شهید خادم‌الحسین (ع) با ظرفیت‌های هنری و فرهنگی که داراست، ادای دین کند.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.