سرویس: غیر تولیدی 11:11 - دوشنبه 14 بهمن 1398

دشمن قصد نفوذ در انتخابات مجلس را دارد

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: امروز باید مردم ما هوشیارتر از گذشته در میدان حاضر باشند چراکه دشمن از سال‌های قبل برنامه‌ریزی کرده بود که در سال 2020 یعنی سال جاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی نفوذ کند و هم از یک‌طرف به مردم ایران القا کند که نمی‌توانند روی پای خود بایستند و از سوی دیگر قصد دارند کار خود را از طریق قانونی انجام دهند و لذا به دنبال این موضوع خواهند بود که نیروهای انقلابی رأی نیاورند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامرضا حسنی‌مقدم در نشست دانشکده فنی شهید رجایی کاشان اظهار داشت: امروز در وضعیتی از تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی صحبت می‌کنیم که 41 سال پرافتخار ایستادگی در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان را پشت سر گذاشتیم، سال‌های شکوه بخشی که نشان از قدرت و عظمت و قدرت ملت بزرگ ایران دارد.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: اگر ملت ایران تصمیم دارند الگوی ملت‌هایی شوند که می‌خواهند عزت و پیشرفت و استقلال داشته باشند، باید ابتدا خود را بسازند و از زیر فشارهای دشمنان رهایی یابد و این امر تحقق نمی‌یابد جز با انتخاب گفتمان مقاومت و تحقق اقتصاد مقاومتی.

وی ادامه داد: امروز باید مردم ما هوشیارتر از گذشته در میدان حاضر باشند چراکه دشمن از سال‌های قبل برنامه‌ریزی کرده بود که در سال 2020 یعنی سال جاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی نفوذ کند و هم از یک‌طرف به مردم ایران القا کند که نمی‌توانند روی پای خود بایستند و از سوی دیگر قصد دارند کار خود را از طریق قانونی انجام دهند و لذا به دنبال این موضوع خواهند بود که نیروهای انقلابی رأی نیاورند. ما باید مراقب اوضاع جامعه باشیم و مردم را آگاه‌تر نماییم

حسنی‌مقدم  تصریح کرد: ما مجلسی می‌خواهیم در تراز انقلاب اسلامی و دشمنان باید بدانند که ملت ما پای  اسلام و انقلاب می‌مانند و حافظ ارزش‌هایی هستند که با خون مقدس شهدا به دست آمده است، مردم ما پس از شهادت سردار بزرگ شهید سلیمانی، یک‌بار دیگر در فضای شهادت و ایثار قرار گرفتند و خود را به عنوان شاگرد مکتب شهید سلیمانی به دنیا معرفی کردند.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان افزود:  منظور از مکتب، شخص نیست، بلکه یعنی همهٔ مردم آمدند پای‌کار و نقش خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفا کردند؛ در انتخاب کاندیدای اصلح برای داشتن مجلسی انقلابی باید به شاخص‌های ولایت مداری، متدین و با تقوا بودن هم تقوای دینی و هم تقوای سیاسی، بصیرت داشتن و پایبند به ارزش‌ها و استقلال کشور بودن، توجه نماییم. نماینده مجلس باید دشمن را بشناسد و برای مقابله با شیوه‌های دشمنی برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به شاخصه‌های دیگر نماینده انقلابی تصریح کرد: نماینده انقلابی آن است که در مقابل استکبار جهانی بایستد و برای مقابله با جرائم اقتصادی جدی باشد؛ از جنس مردم باشد و برآمده از متن جامعه باشد و برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه داشته باشد، خود مطالبه‌گر باشد و حرف مردم را صادقانه بیان کند.

حسنی‌مقدم تصریح کرد: نماینده خود دارای بصیرت باشد و برای بصیرت افزایی مردم و ارتقاء دانش و بینش مردم تلاش کند؛ توانمند باشد و پس از انتخاب شدن از رأی مردم دفاع کند. و حامی مردم باشد و اگر مردم به تشخیص نرسیدند می‌توانند از اساتید و نخبگان دانشگاه کمک بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.