سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:37 - دوشنبه 14 بهمن 1398

نتیجه امتحان الهی مدعیان انقلاب خدمت به مردم است

رزمنده و راوی دوران دفاع مقدسگفت: برای هر کس که ادعا دارد پای انقلاب ایستاده، امتحان الهی وجود دارد که نتیجه آن در خدمت به مردم مشخص می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد حسین حسینی یکتا شامگاه یکشنبه در افتتاح قرارگاه های جهادی کاشان  اظهار داشت: حاج قاسم هر چه بزرگتر می‌شد افتادگی بیشتری در برابر ولایت داشت و امروز خون شهید سلیمانی تقسیم کننده برکات انقلاب به تمامی منطقه است و این پاداشی است که خداوند به خاطر ولایت‌پذیری به وی داد.

این رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس افزود: عشق به شهادت مقوله‌ای هدفمند و والاست که خداوند به افراد تسلیم، هدیه می‌کند و تسلیم بودن در برابر امر ولایت با امتحان‌های بزرگ، عزت در میان مردم و ماندگاری در اذهان را در پی دارد.

وی با بیان اینکه اگر پای کار انقلاب و مردم بمانیم مردم نیز پای ما خواهند شد، گفت: برای هر کس که ادعا دارد پای انقلاب ایستاده، امتحان الهی وجود دارد که نتیجه آن در خدمت به مردم مشخص می‌شود.

یکتا با اشاره به اینکه ۴۱ زمستان گذشت و ۴۱ روسیاهی به زغال ماند، تصریح کرد: این انقلاب هدیه خداوند به مردم مسلمان ایران است که بارها توسط امام زمان (عج) هدایت تحمیلی شده و سرمایه‌هایی چون حاج قاسم در آستین انقلاب زیاد است.

مسؤول قرارگاه امام رضایی‌ها افزود: امروز سرعت عالم تند شده و خبرهای خوبی در راه است؛ به زودی اشک‌های مقام معظم رهبری در نماز بر پیکر شهید سلیمانی را  با نماز در بیت‌المقدس و گرفتن اشک صهیونیست‌ها جبران می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از دعوت شدن توسط شهدا و میزبانی خانواده‌هایشان کسب معرفت کنیم و پای کار انقلاب بایستیم و با انجام وظایف خود از جمله انتخابات درست و صحیح در آینده کشور سهیم شویم.

اجرای طرح قرارگاه‌های جهادی در ۱۰ محله کاشان

مرتضی عمو مهدی با اشاره به اجرای طرح قرارگاه‌های جهادی در 10 محل کاشان، اظهار داشت:  افزود: این قرارگاه‌ها با حضور افراد جهادی، خوشنام و مشهور به دستگیری از مردم برای مردم به خدمت‌رسانی در محلات فعال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان تصریح کرد: در گذشته اگر در محله‌ایی مشکلی پیش می‌آمد، مردم آن محلات دست در دست هم آن معضل را حل کرده ولی اکنون مردم منتظر هستند تا دولت تمامی مشکلات آن‌ها را حل کند و این ممکن نیست چون کمبود امکانات و بودجه باعث می‌شود تا بخشی از مشکلات بر جا بماند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مشارکت‌های بسیج و مردم گفت: در این قرارگاه‌های جهادی مردم برای مردم می‌کوشند و با روشنگری‌ها از ظرفیت هیات‌ها نیز استفاده شده تا منتهی به غذا دادن نشود بلکه برای اشتغال، معیشت و اقتصاد مردم نیز وارد عمل شوند.

عمو مهدی با اشاره به نقش فرهنگی پایگاه‌های بسیج در محلات افزود: پایگاه کوثر نبی کاشان بین ۱۰۰ هزار پایگاه رتبه اول کشوری را کسب کرده است که جای بسی خوشحالی است که چنین ظرفیت‌های ویژه‌ای در این منطقه وجود دارد.‌

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.