سرویس: اجتماعی 11:11 - شنبه 12 بهمن 1398

کشف محموله لوازم خانگي قاچاق در اصفهان

 فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ” محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران کلانتري 17 اصفهان در پي کسب خبري مبني بر تخليه کالاي قاچاق و وجود خودروهاي حامل آن در يک منزل مسکوني موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات لازم و کسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي قضائي به اين محل اعزام و 3 دستگاه خودرو در حال تخليه لوازم خانگي را توقیف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسي از حياط منزل104 کارتن لوازم خانگي شامل قهوه ساز، قابلمه هاي تفلون، فلاکس، قابلمه استيل، کاسه هاي چيني، کارد و چنگال، قهوه جوش و انبر سالاد گير که همگي فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکي بودند کشف شد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه ارزش کالاهاي کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 5 ميليارد ريال اعلام شده گفت: در اين رابطه 6 متهم نيز دستگير و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائي تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پايان با اشاره به اين موضوع که مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت کشور است، به مردم توصيه کرد: براي حمايت از توليد ملي و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.#

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.