سرویس: اجتماعی 15:08 - شنبه 12 بهمن 1398

توقیف پژو پارس با 402 کیلو تریاک در نائين

فرمانده انتظامي استان از کشف 402 کیلو و 230 گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان مشخص شد یک محموله سنگین مواد افیونی از شرق کشور به مقصد اصفهان در حال انتقال است که واردعمل شدند.

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” تشکیل و کلیه خودروهای عبوری از محورهای شرقی استان اصفهان رصد کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بالاخره در ساعات پایانی شب قاچاقچیان وارد حوزه استحفاظی شهرستان نائین شدند بیان داشت: یک سواری 405 و 2 دستگاه سواری پارس متعلق به قاچاقچیان شناسایی شدند و دستور ایست صادر شد که سوداگران مرگ به دستور پلیس توجهی نکردند و متواری شدند.

سردار مهدی معصوم بیگی ادامه داد: ماموران متخصص و مجرب پلیس نیز وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی و سنجیده هر 3 خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از سواری پارس 402 کیلو و 230 گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این رابطه 3 دستگاه خودرو که یکی از آنان حامل محموله افیونی بود و 2 خودروی دیگر که راه پاک بودند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان این پرونده در تاریکی شب متواری شدند از شناسایی این سوداگران مرگ و اینکه به زودی دستگیر می شوند خبر داد و خطاب به دیگر قاچاقچیان مواد مخدرگفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را در راه مبارزه با ابر آسیب اعتیاد و برخورد با سوداگران مرگ بکار گرفته و این نیرو هر ساله شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.