سرویس: اجتماعی 14:47 - پنجشنبه 10 بهمن 1398

آغاز عملیات ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی ، ورزشی و رفاهی نیروی انتظامی در اصفهان

 فرمانده انتظامی استان از آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی ، ورزشی و رفاهی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این مجتمع علاوه بر خدمت رسانی به خانواده کارکنان ناجا پذیرای سایر مردم نیز خواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در آئین کلنگ زنی ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی نیروی انتظامی در استان اصفهان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ساخت چنین مجموعه ای جزو نیازها و ضروریات پلیس بود و نیروهای انتظامی استان و خانواده های آن ها علی رغم سختی ها و مشقت هایی که در انجام ماموریت ها متحمل می شوند اما تا کنون از وجود امکانات رفاهی و ورزشی که متعلق به خود باشد محروم بودند و از طرفی نبود چنین مکان هایی نیز در سطح شهر مشهود بود.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: بحمد الله یک تلاش جهادی در این زمینه شروع شد و با نظر مثبت و حمایت فرمانده نیروی انتظامی و همچنین نگاه سازنده شهردار اصفهان و معاونان وی نحوه ساخت  این پروژه به نتیجه رسید.

سردار معصوم بیگی، مساحت پروژه مذکور را دارای 5 هکتار زمین و 12 هزار متر مربع زیربنا عنوان کرد و گفت: مجموعه مذکور شامل سالن اجتماعات و همایش های ملی ، تالار جشن ها ، سالن ورزشی، استخر، رستوران و … خواهد بود و می توان گفت که این پروژه یکی از مجتمع های بزرگ فرهنگی ، ورزشی ، رفاهی نیروی انتظامی است که با این ابعاد در کشور ساخته می شود.

وی افزود : جدول زمان بندی این پروژه مشخص است و بخش مهمی از منابع مالی آن نیز تامین شده و بخش دیگر هم کاملاً روشن است که از کجا تامین شود ضمن اینکه حمایت های سردار اشتری هم پشت این پروژه قرار دارد و مهمتر از آن نیّت های خالصانه و خدا پسندانه و انگیزه های قوی است که برای انجام کار در بین مسئولان و دست اندرکاران وجود دارد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: همه استانداردهای بین المللی در طراحی این پروژه رعایت شده و ان شاء الله با سرعت و با آن زمان بندی مناسب شاهد بهره برداری این پروژه تاثیرگزار در حوزه فرهنگ، رفاه و انگیزه کارکنان عزیز نیروی انتظامی باشیم ضمن اینکه طبیعی است که این فرصت فراهم می شود که شهروندان عزیز بتوانند از این پروژه استفاده لازم را ببرند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهردار و معاونان وی و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به جهت حمایت های خود در اجرای این پروژه تقدیر کرد و گفت: امیدوارم خداوند توفیق خدمت حداکثری را به ما بدهد که اعتبار ما نیز در خدمت به مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.