سرویس: اجتماعی 14:47 - پنجشنبه 10 بهمن 1398

کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

 فرمانده انتظامی استان از توقیف انواع محموله های کالای خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیاد ریال با هوشمندی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار” مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از نگهداری انواع کالاهای خارجی در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی، طی هماهنگی با مقام قضائی از منزل مذکور بازدید به عمل آورده که در نتیجه این عملیات محموله بزرگی از انواع کالاهای خارجی شامل شامل لوازم خانگی ، پوشاک ، مواد خوراکی و آشامیدنی خارجی همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار معصوم بیگی، ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی و کالاهای توقیفی نیز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شدند.

انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه قاچاقچیان کالا با شیوه های مختلف اقدام به تهیه و انتقال کالاهای قاچاق و توزیع آن در بازار می کنند و اظهار داشت: از مردم عزیز می خواهیم هرگونه اطلاعی از فعالیت این گونه مجرمان دارند موضوع را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با آن ها برابر قانون برخورد شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.