سرویس: اجتماعی 15:24 - سه شنبه 08 بهمن 1398

انبار کالای قاچاق در اصفهان لو رفت

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی انبار حاوی مواد خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” کامران ریاحی” با اعلام این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تیزهوشی و اشرافیت بالای خود از دپوی محموله ای از اقلام خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در یکی از انبارها مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه 4 هزار و 637 قلم انواع مواد خوراکی، شامل روغن زیتون، آدامس و شکلات، بیسکویت و کمپوت، یک هزار و 500 کیلوگرم نشاسته و 3 هزار و 372 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 5 نفر که اقلام مربوطه متعلق به آنان بودند شناسایی و با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ ریاحی از استمرار و تشدید طرح ها و برنامه های مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده های کلان و به اصطلاح دانه درشت های قاچاق در دستور کار جدی پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان قرار دارد و ماموران این پلیس با کسانی که به صورت عمده و گسترده اقدام به تهیه و توزیع کالاهای قاچاق در بازار کرده و باعث ایجاد مانع بر سر رونق تولید در جامعه شوند برابر با قانون برخورد می کنند.#

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.