اصفهان شرق

757 هزار خانوار جدید کمک معیشتی دریافت کردند

کدخبر: 192959
1398/11/12 در ساعت 12:52

به گزارش اصفهان شرق، حسین میرزایی در پاسخ به این پرسش که در دور سوم واریز کمک هزینه معیشتی در بهمن ماه چند خانوار جدید اضافه شدند، گفت: در مرحله سوم واریز کمک هزینه معیشتی که 10 بهمن ماه واریز شد، تعداد 757 هزار و 323 خانوار جدید به تعداد افراد 2 میلیون و 247 هزار و 947 نفر جدید بودند که معوقات سه مرحله کمک هزینه معیشتی را دریافت کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تعداد از افراد ایرانی کمک معیشتی دریافت می‌کنند، گفت: بیش از 60 میلیون نفر در قالب بیش از 18 میلیون و 800 هزار خانوار که در حال حاضر کمک هزینه معیشتی خانوار را دریافت می‌کنند.

سخنگوی طرح کمک معیشتی حمایتی همچنین در مورد اینکه آیا سامانه حمایت هنوز برای ثبت درخواست دریافت کمک هزینه باز است، گفت: سامانه حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ همچنان باز است و افراد می‌توانند ثبت درخواست بدهند که درخواست آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که اگر مشمول شوند، برای موعد اسفند ماه کمک معیشتی به حساب آنان واریز می‌شود.

میرزایی گفت: افرادی که پیش از این در سامانه حمایت اقدام به ثبت درخواست برای بازبینی وضعیت معیشتی خود کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت ضمن مشاهده نتایج رسیدگی به اعتراض خود چنانچه درخواست بازبینی مجدد داشته باشند، می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

فارس