سرویس: اجتماعی 12:33 - جمعه 11 بهمن 1398

آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در استان اصفهان

نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواسط روز جمعه بر روی استان است و بر این اساس تا اواسط روز جمعه در اکثر مناطق استان آسمان به‌صورت کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواسط روز جمعه بر روی استان است و بر این اساس تا اواسط روز جمعه در اکثر مناطق استان آسمان به‌صورت کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر جمعه با نفوذ موجی ناپایدار به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های سبک برف و باران در مناطق غربی استان و برای روز شنبه با تقویت سامانه بارش برف را در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم داشت و برای بقیه مناطق بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

پیش‌بینی هوای شهر اصفهان نیز بیانگر این است که  روز جمعه هوای اصفهان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و شنبه نیز قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و کیفیت هوای اصفهان نیز در روز جمعه  کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

از روز شنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال وقوع توفان لحظه‌ای در مناطق مستعد و بادخیز استان پیش‌بینی می‌شود که  اکثر مناطق استان به‌ویژه مناطق بادخیز نیمهٔ شمال، شرق و جنوب استان را در بر خواهد گرفت و این پدیده تا اواخر وقت روز شنبه 12 بهمن پیش‌بینی می‌شود که احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و آسیب به سقف‌های موقت و نایلونی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.