سرویس: اخبار شهرستان 20:08 - چهارشنبه 09 بهمن 1398

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهراء(س)؛

عزاداری مردم در گلزار شهدای شهر ورزنه/ تصاویر

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم  حضرت فاطمه الزهراء(س) مراسم سوگواری،عزاداری وسینه زنی از چهارراه فاطمیه به طرف گلزار شهدای شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌ الاسلام امیر علیزاده در جمع مردم در گلستان شهدا با اشاره به اهمیت توجه به موضوع ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی مردم اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به ولایت هستند و تلاش می‌کنند که از این طریق به تمامی اهداف شوم و پلید خود برسند، بنابراین امروز، دفاع از ولایت یکی از مهم‌ترین تکالیف این ملت است

وی افزود: باید به موضوع ولایتمداری عمل کرد نه تنها به شعار آن اکتفا کرد، اگر به موضوع ولایت‌مداری عمل کنیم این انقلاب مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه مردم ایران باید با جنگ نرم دشمن آشنایی پیدا کنند افزود: در صورتی که مردم ارتباط قلبی و واقعی با ائمه معصومین(ع) برقرار کنند و حضرت زهرا(س) و خاندان ایشان را به خوبی بشناسند دشمن را در بحث جنگ نرم شکست خواهیم داد.

وی با اشاره به پیام شهادت حضرت زهرا(س) و ضرورت توجه به این پیام تصریح کرد: همه می‌دانند که حضرت فاطمه زهرا(س) برای دفاع از ولایت به شهادت رسید و این پیام باید به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.