سرویس: فرهنگی 10:21 - شنبه 05 بهمن 1398

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان:

14 بهمن، آغاز دهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری 14 بهمن ماه در سالن اصلی پردیس سینمای سیتی سنتر به طور رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، رضا دهقانی بیان کرد: افتتاحیه معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر 13 بهمن ماه در گلستان شهدای اصفهان همراه با تجدید میثاق هنرمندان با شهدا وآرمان های امام(ره) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از معدود استان‌هایی است که به طور رسمی آیین افتتاحیه خواهد داشت، ادامه داد: آیین رسمی افتتاحیه دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری 14 بهمن ماه در سالن اصلی پردیس سینمای سیتی سنتر برگزار شده و دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: در آیین افتتاحیه سه بزرگداشت از سینماگران استان اصفهان را برگزار خواهیم کرد و از تلاش‌های آنها در عرصه هنر سینما قدردانی خواهد شد. همچنین به عنوان عضو کوچکی از بخش هنری ایران اسلامی در حوزه سینما، به شایستگی تقدیری از خانواده شهید عبدالرسول زرین در آستانه چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

دهقانی با اشاره به ویژگی جشنواره فیلم فجر امسال نسبت سال های گذشته گفت: اهدای جایزه مقاومت یکی از بخش های ویژه ای که به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به یکی از هنرمندانی که در عرصه مقاومت فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته است، تعلق می‌گیرد.

او افزود: امسال به کمک بخش خصوصی و رایزنی های انجام گرفته با اتحادیه تهیه کنندگان، شاهد اکران 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان خواهیم بود.

دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 15 الی 21 بهمن ماه در دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.