سرویس: اجتماعی 16:24 - چهارشنبه 02 بهمن 1398

دستگیری سارق سابقه دار منزل در اصفهان

رئيس پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان از دستگيري يک سارق سابقه دار منزل و اعتراف وی به چندین فقره سرقت با اقدامات علمی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “حسين ترکيان ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه غرب شهر اصفهان، بررسي موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز کرده و با انجام يك سري اقدامات علمی و تخصصي موفق هویت فرد سابقه داری که اقدام به این سرقت ها می کرد را شناسایی کنند.

سرهنگ ترکيان اظهار داشت: کارآگاهان پس از بدست آوردن اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که وی پس از روبرو شدن  با مدارک و مستندات پليس به چندین فقره سرقت منزل در منطقه غرب شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم برای اینکه فرصت جرم را از سارقان بگیرند بهتر است با صرف هزینه ای،  منازل خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز کرده و همچنین سفارش می کنیم از نگهداري وجوه نقد ، زيورآلات و طلاجات  در منزل خودداري و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.