سرویس: اجتماعی 14:23 - چهارشنبه 02 بهمن 1398

کلاهبرداری زن شیاد در شبکه های اجتماعی با شگرد وعده ازدواج

 زني که در یکی از شبکه های اجتماعی، یکی از کاربران را با وعده ازدواج فریب داده و توانسته بود مبلغ 16 ميليون ريال از وي كلاهبرداري کند در عملیات مأموران پليس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ”علي جعفري نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام جزئيات بيشتر اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر کلاهبرداری فردی ناشناس از وی در یکی از شبکه های اجتماعی ، بررسي موضوع در دستور كار کارشناسان پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي اظهار داشت :  مال باخته تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، در یکی از شبكه های اجتماعي با زن جوانی آشنا شدم که  با وعده ازدواج از من درخواست مبلغ 16 ميليون ريال کرد که من وجه مورد نظر را به حسابش واريز کردم اما  او بعد از آن تاریخ دیگر به تلفنش پاسخ  نمي دهد.

سرهنگ “جعفري نژاد ” در ادامه تصريح کرد: کارشناسان در ادامه با بکارگيري روش هاي فني و شگردهاي خاص پليسي ، موفق شدند هویت این زن را  شناسايي و طی یک عملیات ضربتی او را دستگير کنند.

  فرمنده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه  این فرد شیاد در بازجويي هاي بعمل آمده به بزه ارتکابي اعتراف و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضائي شد.  اظهار داشت: به عموم شهروندان توصيه می کنیم، يكي از ترفندهاي کلاهبرداري‌ اينترنتي اين است که مجرمان، طعمه‌هاي خود را در شبکه‌هاي اجتماعي و چت‌روم‌ها شکار مي‌کنند با دادن وعده‌هايي مانند ازدواج، اطلاعات شخصي کاربران را به دست آورده و با تهديد از طعمه‌هاي خود اخاذي مي‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.