سرویس: اجتماعی 10:22 - چهارشنبه 02 بهمن 1398

پلمپ 25 قهوه سرای متخلف در اصفهان

 رئيس پليس امنيت عمومي استان با اشاره به اجراي طرح بازديد و كنترل واحد هاي صنفي قهوه سرا در شهر اصفهان از پلمپ 25 نمونه از این واحدها به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمد حسن اسماعيلي”  در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ، طرح بازديد و كنترل واحد هاي صنفي قهوه سراها توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وي اظهار داشت : در همين راستا ماموران از 176 واحد صنفي بازديد كردند که در نهایت تعداد 25 واحد صنفي به علت عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمپ آن ها اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین در اين طرح  33 اخطاريه پلمپ نیز صادر و از متصدیان 58 واحد صنفی دیگر تعهد اخذ شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، به صورت مداوم و مستمر ادامه دارد و از عموم شهروندان نیز می خواهیم،  در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.