سرویس: غیر تولیدی 10:06 - چهارشنبه 02 بهمن 1398

آغاز اولین رویداد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی در استان اصفهان/ سرهنگ مقواساز: ماحصل این رویداد «قوی تر شدن» در عرصه فضای مجازی خواهد بود

اولین رویداد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی در استان اصفهان با رمز «یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه الزهرا» توسط جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ علی مقواساز صبح امروز در اولین رویداد تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان مهد رزمندگان و سرداران بزرگ مانند حاج حسین خرازی، حاج ابراهیم همت و حاج احمد کاظمی است، اظهار کرد: امروز که یک جبهه واقعی در فضای مجازی شکل گرفته و رزمندگان وارد این صحنه شدند؛ همه باید کمر همت ببندیم که دشمن را از این صحنه بیرون کنیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: این زمایش ثابت خواهد کرد که استان اصفهان علاوه بر مرد میدان های نبرد سخت، در عرصه نرم هم مرد میدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این 48 ساعت سعی کنند با وضو کار کنند و از رزمندگان رفاع مقدس سرمشق بگیریم، خاطرنشان کرد: مکان این رزمایش، محل اعزام رزمندگان دفاع مقدس استان اصفهان بوده است و بسیاری از شهدا در همین مکان سینه زدند و شهید شدند و امروز جوانانی برای نبرد در جبهه ای دیگر در عرصه حاضر شده اند.

مقواساز با بیان اینکه هر تیم به نیابت از یک شهید کار خود را آغاز کند، تاکید کرد: روح این شهدای عزیز در رقابت به همه ما کمک خواهد کرد.

ماحصل این رزمایش بزرگ قوی تر شدن فضای مجازی استان می شود

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه ثواب این نیایش و عبادت در این نبرد را به روح حضرت زهرا(س) هدیه کنیم، گفت: هر چه می توانید قوی شوید؛ این عرصه یک جبهه است، دست یک دیگر را بگیریم تا از این سنگرها به دل دشمن بزنیم و ماحصل این رزمایش بزرگ قوی تر شدن فضای مجازی استان می شود.

وی ادامه داد: زمانی که این رزمایش به پایان می رسد، باید همه تیم ها با اندوخته ای بیشتر این مکان را ترک کنند.

مقواساز با بیان اینکه انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) خواهد رسید، عنوان کرد: همه ما به همراه تمام آزادی خواهان جهان در رکاب حضرت مهدی حاضر خواهیم کرد.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان رمزعملیات را «یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه الزهرا» اعلام کرد و گفت: این عملیات را با نیت نابودی آمریکا و اسرائیل آغاز خواهیم کرد.

وی محورهای این رویداد را اینگونه اعلام کرد: در حوزه بازی های تلفن همراه موضوع «شهدای مقاومت، ملت مقاومت»، موضوع پویانمایی «باید قوی باشیم» و حوزه نرم افزار تلفن همراه «رونق تولید و اقتصاد مقاومتی» خواهد بود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.