سرویس: غیر تولیدی 17:40 - سه شنبه 01 بهمن 1398

نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی بسیج استان اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی گفت: هدف اصلی توانمندسازی فردی و تیمی شرکت‌کنندگان، کشف استعداد و ایجاد فضای اشتغال برای جوانان و نوجوانان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا غفوری با اشاره به نقش‌آفرینی گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ابزارها و فرصت‌های موجود دنیای امروز اظهار داشت: نخستین رویداد و رزمایش تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی، در بخش‌های مسابقه، پویانمایی و ساخت بازی‌های اندرویدی و… در آستانه دهه فجر طراحی‌شده که هم‌زمان با رویداد کشوری در 31 استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد بین تیم‌هایی متشکل از تمام شهرستان‌های استان در 48 ساعت فشرده برگزار می‌شود که روز چهارشنبه ساعت 9 صبح موضوع رویداد به‌صورت کشوری اعلام می‌شود و گروه‌ها در بازی‌سازی، موشن‌گرافی و انیمیشن شروع به نوشتن سناریو می‌کنند و با توجه به داشتن تخصص تولید محتوا را انجام می‌دهند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان اصفهان بابیان اینکه کمیته داوران در هر بخش آثار برتر را انتخاب و معرفی ‌می‌کنند، گفت: این آثار برگزیده به رویداد کشوری برای معرفی محصولات برتر دیجیتالی معرفی می‌شوند و درواقع این‌یک رویداد کشف استعداد در سطح استان اصفهان است و در این 48 ساعت راهنماها و مربیانی تمام‌وقت در محیط رویداد حضور دارند و به آن‌ها مشاوره می‌دهند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی توانمندسازی فردی و تیمی شرکت‌کنندگان است و با اینکه محدوده سنی ندارد اما مخاطب آن بیشتر نوجوانان و جوانان هستند.

غفوری بابیان اینکه بستر فضای مجازی در دست و اختیار بیگانگان است، خاطرنشان کرد: همچنان مطالبه اینترنت ملی و سامانه اطلاعات ملی محقق نشده است، تنها امکان حال حاضر این است که با تولید محتوای انقلابی مقابل این هجمه فرهنگی علیه مبانی انقلاب و اندیشه اسلامی بایستیم.

وی افزود: شرکت در رویداد برای عموم آزاد است و به‌صورت انفرادی امکان شرکت نیست و افراد حتماً باید به‌صورت تیمی دریکی از شاخه‌ها حضور یابند و البته تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان اصفهان با اشاره به ایجاد فضا و فرصت شغلی برای شرکت‌کنندگان، یادآور شد: آثار برتر معرفی خواهند شد و برگزیدگان هدیه‌های نفیسی دریافت خواهند کرد، علاوه بر این شناخت استعداد‌ها و معرفی به رویداد کشوری صورت گرفته و فرصت اشتغال نیز ایجاد می‌شود، همچنین افتتاحیه این رویداد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال جاری در حسینیه شهدای بسیج استان اصفهان برگزار می‌شود که تا روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.